یک‌شنبه 22 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه منیبان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی چندین انبار کالا به ویژه لوازم برقی در جنوب تهران خبر داد.

خبرگزاری مهر

اهواز - مدیرکل بازرسی خوزستان گفت: در سال گذشته 10 هزار و 356 مورد شکایت مردمی ثبت که به بیش از 10 هزار و 140 مورد یعنی 98 درصد آنها رسیدگی شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیمان مولوی، دبیر انجمن اقتصاددانان ایران در مورد آمار اعلام شده از کاهش نرخ تورم در خرداد ماه گفت: متاسفانه این روز‌ها در یک اتمسفر مغالطه و عجیبی به سر می‌بریم که تاکنون شاهد آن نبوده‌ایم. دلیل اصلی رشد تورم در ایران و پایایی آن (که نزدیک 4 دهه است با آن درگیر هستیم) این است که کشور در یک وضعیت اقتصادی قرار گرفته که رشد اقتصادی چندانی ندارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس فراکسیون سهام عدالت مجلس اظهار کرد: اگرچه جلساتی با حضور سه قوه در صحن مجلس داشتیم و وزرای رفاه وقت و اعضای کمیسیون اصل 90 حضور داشتند اما اصل تحقیق و تفحص از سهام عدالت هنوز اجرا نشده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر امور خارجه آمریکا با اشاره به تحولات دیروز روسیه و شورش گروه واگنر گفت که «ناآرامی‌ها و هرج و مرج‌ها در روسیه یک مسأله داخلی است».

خبرگزاری تسنیم

شاهد هستیم که سازمان مالیاتی طی دو سال اخیر بسیار فعال شده و در سال جاری محدودیت افزایش 5 برابری را برای مودیان در نظر گرفته اما به نظر نمی رسد که بخش اقتصادی نیز به همین اندازه فعال شده باشد و این موضوع با انتقاد رئیس اتاق اصناف مواجه شده است.

خبرگزاری تسنیم

هیئت عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست های کلی نظام، در جلسه امروز خود به بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس پرداخت و در نهایت تناسبی شدن انتخابات مجلس در تهران را دارای ابهام و مغایر با برخی سیاست‌های کلی قانون‌گذاری دانست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق آنچه سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرده است، چندین انبار کالا به ویژه لوازم برقی در جنوب تهران طعمه حریق شده اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

چندین انبار کالا به ویژه لوازم برقی در جنوب تهران به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران عصر امروز یکشنبه طعمه حریق شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هیات عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام در جلسه‌ای تناسبی شدن انتخابات مجلس در تهران را مغایر با برخی سیاست‌های کلی و دارای ابهام دانست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چند قرن قبل مردان و زنان از یک عطر استفاده می کردند. اما امروزه عطرها تغییر کرده اند و همانطور که می دانید عطرهای مردانه و زنانه از هم جدا شده اند. عطرهای مشترک که آقایان و خانم ها هر دو آنها را به خاطر حس خنثی و خوشایندی که دریافت می کنند می پسندند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جزئیات پرونده جسد مردی که در چمدان و توسط یک زباله گرد پیدا شد را از نظر می‌گذرانید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آشوب وشورش یک روزه در روسیه موجب شد تا بازار خودرو پس از هفته‌ها کاهش برای 24 ساعت طعم رشد قیمت را بچشد، روندی که با بازگشت آرامش به این کشور ترمز آن کشیده شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی القاصی مهر در جریان بازدید از زندان قزلحصار از تصمیم‌گیری به‌منظور برخورداری تعداد قابل توجهی از زندانیان واجد شرایط از تسهیلات ارفاقی در روز جاری و در جریان بازدید قضات از زندان‌های استان تهران خبر داد و اظهار داشت: به‌مناسبت هفته قوه قضاییه مقرر شد تا به زندانیان واجد شرایط 12 روز مرخصی اعطا شود که پیش‌بینی می‌شود حدود هزار نفر از مددجویان...

وب‌گاه خبر آنلاین

خانه همسر ناصرالدین شاه پاتوق معتادان تهران شده است.