یک‌شنبه 22 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس قوه قضاییه، مجلس را ریل‌گذار اداره کشور دانست و گفت: همه باید به قوه مقننه برای تصویب قوانین جامع و پایدار یاری برسانند و نباید شرایط به گونه‌ای باشد که قوانین ما مدام دچار تغییر و اصلاح شود.

وب‌گاه عصر ایران

گروه خودروسازی کرمان‌موتور، به عنوان نخستین شرکت خصوصی خودروسازی ایران، صادرات محصولات تولیدی خود را با صادرات محصول J4 به کشور عراق آغاز کرد و اولین محموله صادراتی خودروی ایرانی در هفته گذشته به مقصد بغداد ارسال شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به صعود نوجوانان ایران به جام‌جهانی، در صفحه مجازی خود نوشت: افتخار ایران هستید.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس آگاهی لرستان گفت: عامل دو فقره قتل در ایلام پس از 25 سال زندگی مخفیانه سرانجام در عملیات هوشمندانه کارآگاهان پلیس لرستان شناسایی و دستگیر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرمربی تیم ملی والیبال عملکرد شاگردانش را در دو هفته اول لیگ ملت‌ها رضایت‌بخش ندانست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کل دادگستری استان تهران از تصمیم‌گیری برای برخورداری تعداد قابل توجهی از زندانیان واجد شرایط از تسهیلات ارفاقی و اعطای مرخصی 12 روزه به مناسبت هفته قوه قضائیه خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از حریق بار علوفه تریلر در اصفهان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس جمهور با اشاره به آمار ارائه شده از سوی رئیس کل بانک مرکزی مبنی بر کاهش 12 درصدی تورم در خرداد ماه، تداوم تلاش‌های هماهنگ همه دستگاه‌ها برای ادامه روند کاهشی تورم تا پایان سال را خواستار شد.

وب‌گاه عصر ایران

روابط عمومی سازمان ملی مهاجرت اعلام کرد با توجه به طرح حکمرانی هوشمند اتباع و مهاجرین خارجی، کارت‌های آمایش و هویتی اتباع و مهاجرین تا زمان صدور و ارائه کارت هوشمند دارای اعتبار است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: استیضاح وزیر کشور برای کلیت مجلس قابل قبول نیست و باید در روزهای آینده منتظر ماند تا ببینیم موضوع به کجا خواهد رسید.

خبرگزاری تسنیم

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهوری، طی حکمی دبیر ستاد توسعه فناوری‌های هوش مصنوعی و رباتیک را منصوب کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ویدئویی از وضعیت مردم سیستان و بلوچستان منتشر شده که نشان می‌دهد خشک شدن هامون چه بر سر زندگی آنان آورده است!

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مجمع مشورتی و حقوقی شورای نگهبان در جدیدترین نشست خود به بررسی لایحه «الحاق موادی به قانون ساماندهی صنعت خودرو» و بخش‌هایی از طرح دوفوریتی «ساماندهی بازار زمین مسکن و اجاره بها» پرداخت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

لطف‌الله سیاهکلی عضو کمیسیون صنایع مجلس می‌گوید: یکی از اشکالات موجود در ساختار اقتصادی که در دولت سیزدهم هم به چشم می‌خورد، ضعف در آسیب‌شناسی است. اینکه مشکل به موقع شناخته شود و با خردجمعی و کارشناسی برای آن، نقشه راه نوشته شود، موضوع بااهمیتی است که خیلی موقع‌ها فقدان آن احساس می‌شود.