یک‌شنبه 22 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با وجود اینکه در آخرین روز هفته قبل کارشناسان پیش‌بینی کرده بودند بورس شنبه را با روندی مثبت پشت سر می‌گذارد اما این مهم هرگز رخ نداد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تحقیقات میدانی از بازار اجاره مسکن در سه کلان‌شهر کرج، شیراز و اصفهان نشان‌دهنده کاهش محسوس تعداد فایل های عرضه شده به بازار است.

وب‌گاه مشرق نیوز

متخصص طب سنتی گفت: در مواجهه با خون دماغ شدن نباید سر را بالا نگه داریم؛ چراکه موجب برگشت خون به حلق و بعد از آن به معده می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، با شروع به کار جواد نکونام در استقلال، اخبار متعدد و مختلفی پیرامون لیست فصل جدید این تیم مطرح شده است. سرمربی جدید استقلال روز گذشته با حضور در دفتر باشگاه، برنامه‌های فصل جدید و اسامی نفرات مورد نظرش را به مدیران ارائه کرد تا اقدامات لازم به صورت رسمی برای بستن تیم در فصل جدید آغاز شود. گفته می‌شود 6 بازیکن استقلال با توجه به برنامه‌های فصل جدید...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حسین سلاح‌ورزی بیش از 25 مسئولیت به صورت همزمان دارد و درباره ثروتی که طی سال‌های اخیر و در دولت روحانی به دست آورده است، شبهه‌های متعددی وجود دارد، در برابر منتقدان خود سکوت کرده و با بیانیه‌هایی از سوی اعضای اتاق، بر انتخابات برگزار شده، مهر تأیید می‌زند.

خبرگزاری مهر

براساس اعلام رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در حال حاضر در بزرگراه های همدانی، حکیم و همت شاهد ترافیک پر حجم هستیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بقایای جسد مردانه‌ای داخل یک چمدان در بیابان‌های حصارک کرج توسط یک زباله گرد پیدا شد.

خبرگزاری مهر

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای روز جاری در ارتفاعات جنوب کرمان، شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید را انتظار داریم.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با هشدار ناپایدای شدید فصلی در جنوب و جنوب شرق کشور و احتمال آبگرفتگی و طغیان رودخانه‌ها از افزایش دمای هوا در نیمه شمالی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر خدمات بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی، از بازگشایی مجدد ثبت سفارشات چای دارای اظهار یا تامین ارز 100 درصدی خبر داد.

خبرگزاری مهر

شاخص آلودگی هوای تهران روی عدد 116 قرار گرفته و به این ترتیب هوای تهران برای گروه های حساس آلوده محسوب می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در معاملات دیروز بازار سهام سمت و سوی صعودی داشت و امروز می‌تواند روز صعود به کانال بالاتر باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران نوشت: روز گذشته نامه عدم تأیید صلاحیت حسین سلاح‌ورزی برای کاندیدای انتخابات هیأت رئیسه اتاق بازرگانی ایران رسانه‌ای شد.

وب‌گاه گسترش

در شرایطی که طی روزهای اخیر شایعات زیادی حول نام فرشاد احمدزاده شکل گرفته، او به این موضوع واکنش نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمدرضا گلزار عکسی از خود بدون همسر و حلقه ازدواجش منتشر کرد که باعث شایعه طلاقش شد

خبرگزاری مهر

در پی بمب‌گذاری منافقین در تیر 1360 در مسجد ابوذر تهران، سید علی خامنه‌ای امام جمعه وقت تهران جان سالم به در برد ولی جراحات شدیدی برداشت و به عنوان جانباز انقلاب نام گرفت.