یک‌شنبه 22 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان عصر یکشنبه به وقت تهران تلفنی گفت‌وگو کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در میان محصولات سایپا خانواده کوییک امروز در بازار ثبات قیمت داشت، با این شرایط «کوییک‌R» در بازار 360 میلیون تومانی باقی ماند، «کوییک معمولی» هم در بازار 350 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

وب‌گاه عصر ایران

در ادامه تحقیقات پلیسی متهم که با همین روش اقدام به خرید گوشی های آیفون 13 در این شهرستان ها کرده بود توسط ماموران پلیس فتا در شهرستان بابلسر شناسایی و دستگیر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به عقیده غلامرضا نوری نمیانده مجلس، از این فضایی که دولت در صنعت و بازار خودرو ایجاد کرده، رقابت و نفع مردم بیرون نمی‌آید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فعالان حوزه سالمندی از افزایش سالمندان مستاجر خبر داده اند.

وب‌گاه فرارو

باشگاه پرسپولیس مذاکراتی برای جذب بازیکن مدنظر یحیی گل‌محمدی انجام داده اما توافقات مالی خوبی فعلاً شکل نگرفته است.

وب‌گاه عصر ایران

این کشاورز عصر امروز در اثر سیل در روستای گور از توابع ساردوییه مفقود شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

القاصی در ادامه سخنان خود از تصمیم‌گیری به‌منظور برخورداری تعداد قابل توجهی از زندانیان واجد شرایط از تسهیلات ارفاقی در روز جاری و در جریان بازدید قضات از زندان‌های استان تهران خبر داد و اظهار کرد: به‌مناسبت هفته قوه قضاییه مقرر شده است تا به زندانیان واجد شرایط 12 روز مرخصی اعطا شود که پیش‌بینی می‌گردد حدود هزار نفر از مددجویان از این ارفاق قانونی بهره‌مند شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پسری که در فضای مجازی دختری جوان را اغفال کرده و با وعده ازدواج باعث فرار دختر شده بود، دستگیر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن فرهادی با اشاره به آغاز این طرح، اظهار داشت: طرح ارزیابی و رتبه‌بندی واحد‌های لبنیات سنتی به صورت مشترک و در قالب تفاهمنامه همکاری بین مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، اتحادیه صنف فروشندگان لبنیات سنتی تهران و مدیریت طرح دفاتر خدمات سلامت بر اساس دستورالعمل ابلاغی مرکز سلامت محیط و کار پس از انجام مرحله آزمایشی در بهار 1402 با صدور اولین...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق اعلام سایت ها، بازار دلار امروز در تهران شاهد دو نیمه متفاوت بود. نیمه اول هجومی و نیمه دوم عقب نشینی. صبح امروز قیمت دلار به سمت پله های پنجم و ششم کانال پنجاه هزار تومان حرکت کرد اما نتوانست به مرز مقاومتی 50 هزار و 800 تومان برسد. در نتیجه به سمت پله های پایین تر برگشت.

وب‌گاه عصر ایران

به‌مناسبت هفته قوه قضاییه مقرر شد تا به زندانیان واجد شرایط 12 روز مرخصی اعطا شود که پیش‌بینی می‌شود حدود هزار نفر از مددجویان از این ارفاق قانونی بهره‌مند شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون وزیر و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1402 تا روز چهارشنبه 7 تیر ماه خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در این جلسه، اصلاحات و تغییراتی که مجلس در جلسه 30 خردادماه 1402 برای رفع مغایرت‌های اعلامی هیئت عالی نظارت مجمع در طرح «اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی» با سیاست‌های کلی مصوب کرده بود، بررسی شد. اعضای هیئت عالی نظارت مجمع، پس از توضیحات آقایان دکتر محمد صالح جوکار، نائب رئیس کمیسیون امور داخلی و شورا‌ها و دکتر جعفر قادری عضو کمیسیون...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران قرارداد خود را با این باشگاه تمدید خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هیات عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام در جلسه‌ای تناسبی شدن انتخابات مجلس در تهران را مغایر با برخی سیاست‌های کلی و دارای ابهام دانست.