یک‌شنبه 22 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - تیم فوتبال نوجوانان کره‌جنوبی با برتری برابر تایلند و رسیدن به جمع 4 تیم پایانی جام ملت‌های زیر17 سال آسیا، مجوز حضور در جام‌جهانی را همانند تیم ایران کسب کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس هواشناسی کشاورزی گفت: با توجه به وزش بادهای شدید به کشاورزان و گلخانه داران توصیه می شود که هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند.

وب‌گاه الف

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: طی سه ماهه نخست امسال 13 هزار معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر از سطح شهر تهران جمع‌آوری شد.

خبرگزاری مهر

اصفهان - روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان طی اطلاعیه‌ای از رفع مشکل افت فشار آب در برخی مناطق کلان‌شهر اصفهان تا 24 ساعت آینده خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در محله گاندی، رهن واحدی با 260 مترمربع، یک میلیارد تومان و اجاره آن 30 میلیون تومان است؛ رهن آپارتمانی دیگر با 61 مترمربع و سن ساختی قبل از 1370، 200 میلیون تومان و برای اجاره ماهانه آن 18 میلیون تومان تعیین شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق در جریان سفر به استان البرز بیان کرد: یکی از برنامه‌های قوه قضائیه مبارزه جدی با کسانی است که امنیت مردم را به خطر می‌اندازند. معاون اول قوه قضائیه تصریح کرد: امنیت می‌تواند مربوط به حوزه اجتماعی، فرهنگی، بهداشت و سلامت مردم باشد که پرونده مسمومیت اخیر برخی از شهروندان در استان البرز به دلیل مصرف مشروبات الکلی...

وب‌گاه فرارو

معاون پیشین محاسبات و پایش عملکرد شورای شهر تهران گفت: چوب حراج زدن به منابع مالی شهر و پر کردن خزانه با تخفیف 40 درصدی یکی از دستاوردهای غیر قابل انکارمدیریت شهری دوره ششم است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یحیی گل‌محمدی به دنبال جذب یک مهاجم خارجی باکیفیت است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ابوترابی نایب رئیس اسبق مجلس و امام جمعه موقت تهران گفت: فشار تحریم روی وضع زندگی مردم تاثیر گذاشته، اما آیا اثری از این فشار تحریمی روی زندگی نمایندگان مجلس، نهادهای دولتی و ما مسئولان دیده‌اید؟ منبع: اقتصادنیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«تفتا»، هلدینگ فناوری و نوآوری بانک تجارت است که در حوزه‌ی بانکداری، به بانک تجارت خدمت‌رسانی می‌کند‌.

خبرگزاری مهر

اهواز - طبق اعلام مرکز پایش کیفی هوای کشور، شاخص کیفی هوای شهرستان مسجدسلیمان در وضعیت بسیار خطرناک آلودگی صنعتی هوا قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«تفتا»، هلدینگ فناوری و نوآوری بانک تجارت است که در حوزه‌ی بانکداری، به بانک تجارت خدمت‌رسانی می‌کند‌.

وب‌گاه مشرق نیوز

کرج - معاون اول قوه قضاییه با اشاره صدور کیفرخواست متهمان پرونده مسمومیت الکلی البرز در آینده نزدیک گفت: یکی از متهمان پرونده مسمومیت الکلی در حال حاضر متواری است.

خبرگزاری مهر

یزد - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از افزایش 17 درصدی تسهیلات مشاغل خانگی استان در سال جاری به مبلغ 102 میلیارد و 480 میلیون تومان با اولویت مناطق محروم خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دادستان عمومی و انقلاب گرگان گفت: این ابر بدهکار بانکی 20 سال پیش تسهیلات ارزی در قالب درهم برای واردات تجهیزات با اعمال نفوذ در یکی از بانک‌های استان اخذ کرده و علاوه بر ارائه اسناد گمرکی جعلی، بازپرداخت تسهیلات را هم انجام نداده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی چندین انبار کالا به ویژه لوازم برقی در جنوب تهران خبر داد.