شنبه 21 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - صبح امروز بیست‌وششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) پس از چهار سال وقفه با حضور مسئولان افتتاح شد.

خبرگزاری مهر

تربت حیدریه فرماندار تربت حیدریه گفت: محدود کردن جمعیت در ایران، ناشی از یک تقلید کورکورانه از غرب است، در حالی که بسیاری از شخصیت‌های معروف یا سیاستمداران در غرب بسیار پر فرزند هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران نوشت: آبان‌ماه سال 98 مرد جوانی به نام علی که در حال صحبت کردن با دختری جوان بود، در یکی از خیابان‌های ورامین مورد حمله یک مرد موتورسوار قرار گرفت و در خون غلتید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

باشگاه سپاهان با 298 میلیارد تومان، بیشترین درآمد را به خود اختصاص داده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بازیگر مجموعه نمایشی «قهوه تلخ» گفت: هنوز آدم‌هایی هستند که در اینستاگرام من می‌نویسند «برو پی کارت اگر پدرت بازیگر نبود که بازیگر نمی‌شدی».

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - استادیار کشاورزی هوشمند دانشگاه محقق اردبیلی گفت: ترویج کشاورزی هوشمند نقش بسیار زیادی در ارتقای امنیت غذایی کشور ایفا می کند اما توسعه آن نیازمند تدوین برنامه‌ها و سیاست‌های بالادستی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این میان، عامل اول یا محرک پرقدرت تر، «تورم عمومی» و سرایت با‌تاخیر اثر صعود تورم عمومی ابتدای سال بر بازار اجاره خردادماه است. تورم عمومی نقطه‌به‌نقطه در دو ماه اول سال معادل 56 درصد به ثبت رسیده است. حتی اسفند ماه 1401 نیز تورم عمومی نقطه به نقطه 54 درصد بود. تورم عمومی ماهانه اسفند ماه 1401 نیز 6/ 6 درصد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معلمی که 35 سال در آموزش و پرورش خدمت کرده و بازنشسته شده است، می‌گوید آزاد کردن زندانی‌ها برایش لذت‌بخش‌ترین کار دنیاست. بخشی از صحبت‌های این معلم را در ویدئو ببینید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های پاکستان گزارش دادند، «امیر مقام»، مشاور روابط عمومی و سیاسی نخست وزیر پاکستان روز شنبه در شهر «مارتونگ» در منطقه «شانگله» استان خیبرپختونخوا هدف سوءقصد نافرجام قرار گرفته و از آن جان سالم به در برد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بیمارستانها به عنوان مهمترین مراکز درمانی، نقش محوری در درمان بیماران مختلف دارند، اما موضوع نا ایمن بودن برخی بیمارستانها به ویژه در پایتخت، نگرانی‌هایی در ذهن مردم به ویژه مراجعه کنندگان به این مراکز ایجاد کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پیگیری‌های خبرنگار ایرنا از شرایط جسمانی فریماه فرجامی حاکی است این بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر وضعیت جسمانی مساعدی ندارد.

خبرگزاری مهر

رشت - فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی گیلان از مجروح شدن 2 نفر از مأمورین این یگان در حین مأموریت خبر داد و گفت: 4 نفر از قاچاقچیان چوب پس از مجروح کردن ماموران متواری شدند.

خبرگزاری ایرنا

خمین - ایرنا - مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات گفت: این شهرستان نیازمند افزایش پایگاه شهری اورژانس است.

خبرگزاری مهر

دادستان کل کشور درباره فنس کشی میانکاله گفت: به رئیس محیط زیست اعلام کردیم که شما باید به عنوان متکفل و متصدی اصلی این مسئله ورود کنید البته دستگاه‌های دیگر هم ذیربط و ذینفع هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه دوفوریتی تشکیل وزارت بازرگانی در دستور کار صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.