شنبه 21 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری فرانسه در خبری به نقل از یک «منبع مطلع» گزارش داد که دادستان‌های دانمارک علیه «یک مرد ایرانی» در رابطه با تلاش برای حمله به سفیر ایران در دانمارک با چاقو، اقامه دعوی کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، "ناصر اسکندری" با اشاره به اینکه بیش از 81 درصد ظرفیت نیروگاهی کشور در اختیار واحد‌های تولید برق حرارتی است، افزود: نیروگاه‌های حرارتی طی سه ماهه نخست امسال توانسته‌اند با تولید 80 میلیون مگاوات ساعت انرژی نقش مهمی در تامین برق پایدار و مطمئن برای مشترکان سراسر کشور داشته باشند. وی ادامه داد: از این میزان تولید بیش از 55 درصد آن مربوط به واحد‌های...

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی ناپایداری‌های جوی برای برخی استان‌ها از جمله تهران از رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید در این مناطق خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سینماهای کشور در یک روند خوب، آن هم در شرایطی نه‌چندان نرمال موفق شدند تا بیش از 305 میلیارد تومان در فصل بهار که دومین فصل طلایی سینمایی پس از تابستان است، بفروشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اورژانس یزد گفت: گاز کلر سبب تنگی نفس و سرفه های شدید 9 دانش آموز اردکانی شد و در نهایت نیز با اعزام نیروهای اورژانس، این دانش آموزان راهی بیمارستان شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تصاویری از گفتگوی حسن روحانی و علی لاریجانی در مراسم ترحیم مادر اسحاق جهانگیری را مشاهده می کنید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آب‌بازی طالبان در حوض میدان نقش جهان اصفهان مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

56 قلم داروی گیاهی تحت پوشش بیمه قرار دارند

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مرکز ارتباطات و رسانه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدجواد حاج علی اکبری، رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در مراسم اختتامیه دومین جشنواره ملی شعر نماز جمعه با بیان اینکه نماز جمعه با اینکه شناخته شده است، ناشناخته است، گفت: نماز جمعه باید درک و دیده شود. این فریضه را که دارای ابعاد و لایه‌های سیاسی، تربیتی و فرهنگی است،...

وب‌گاه گسترش

سخنگوی قوه قضائیه درباره اقدامات دستگاه قضایی برای بازگرداندن محمودرضا خاوری مدیرعامل اسبق بانک ملی و از متهمان اصلی پرونده فساد 3 هزار میلیاردی به کشور گفت: اتفاق جدیدی در این پرونده رخ نداده است. درخواست استرداد و اعلان قرمز در خصوص خاوری انجام شده است، اما دولت کانادا همکاری لازم را در خصوص استرداد خاوری نمی کند و او حسب موازین قانونی، تحت تعقیب قضایی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: پیگیری‌ها از شرایط جسمانی فریماه فرجامی حاکی است این بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر وضعیت جسمانی مساعدی ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق فرمان جدید ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و با توجه به شرایط کنونی این کشور سن گروهی از نظامیان این کشور افزایش یافت.

وب‌گاه مشرق نیوز

طی پنج روز آینده در اغلب مناطق کشور جوی آرام پیش بینی می‌شود.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون راهبری تولید شرکت مادرتخصصی برق حرارتی گفت: میزان تولید برق نیروگاه‌های حرارتی در بهار امسال از مرز 80 میلیون مگاوات ساعت عبور کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برای 15 روز پیش رو انتظار وقوع بارش های رگباری را در دو ناحیه از کشور داریم، یکی در استان های شمالی کشور و دیگری در جنوب شرق کشور