شنبه 21 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری مهر

به خاطر همین‌حرف طی سال‌های گذشته بارها سرکوفت خورده‌ام. خب چه کار کنم؟ نگویم؟ اگر بگویم یعنی پول گرفته‌ام؟ آدم رژیم هستم و حتما چیزی گرفته‌ام؟

وب‌گاه فرارو

حضور عادل فردوسی پور در بیمارستان محل تولدش در یزد برای قدردانی و احترام به زنده یاد دکتر جلال مجیبیان که عادل را به دنیا آورد و دیدار با فرزند ایشان خانم دکتر محیبان.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رودخانه‌ها شریان‌های اصلی حیات در طبیعت هستند که در چند سال گذشته دچار آسیب‌های زیادی از جمله آلودگی و خشک شدن برخی قسمت‌ها شدند، به همین دلیل سازمان حفاظت محیط‌زیست درجه‌بندی آبراهه‌ها و رودخانه‌های کشور را از نظر اهمیت، وجود گونه‌های اندمیک (محلی) و میزان آسیب در دستور کار قرار داده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هواشناسی با صدور هشدار نارنجی برای ارتفاعات تهران، مازندران، البرز، نیمه جنوبی سیستان‌و بلوچستان، شرق هرمزگان و جنوب کرمان طی امروز (یکشنبه) از ناپایداری شدید محلی و احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و جاری شدن روان‌آب خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه ایران نوشت: حجاریان و همفکران او به جای پذیرش این واقعیت که دیپلماسی اقتدار دولت رئیسی عملاً شکست رویکرد غربگرایانه آنان را نشان داده است، سیاست نعل وارونه را انتخاب کرده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرگ ناشی از تصادف‌های جاده‌ای به عنوان یکی از 10 علت اصلی مرگ و میر در جهان به یک بحران بزرگ در سطح بین‌المللی تبدیل شده است؛ بر پایه گزارش «سازمان بهداشت جهانی»، این «قاتل مدرن» سالانه 1 میلیون و 300 هزار نفر را به کام مرگ می‌کشاند که بیشتر آنان متعلق به کشورهای فقیر آفریقایی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وضعیت در روسیه که ناشی از فقدان درک استراتژیک از موقعیت دشمن است، برای مردم ایران هم ناآشنا نیست، سازمان نهضت‌های آزادی‌بخش مثالی عینی از این ماجراست.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - رییس اداره حفاظت و حمایت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: پنج نوع آفت در عرصه‌های منابع طبیعی استان به مرحله طغیان رسیده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

پنجمین عامل شهادت مرزبان شهید مسعود پرکاس که متواری و در مخفیگاه خود در یکی از استان‌های مرکزی کشور به سر می‌برد، در تور اطلاعاتی مرزبانان هرمزگانی قرار گرفته و دستگیر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وین بر اساس تازه‌ترین ارزیابی صورت گرفته در خصوص شاخص «کیفیت زندگی» همچنان بالاترین رتبه را در میان شهرهای جهان به خود اختصاص داده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

استاد حوزه و دانشگاه گفت: امروز نظام سلطه به مباحث تربیتی نیز ورود پیدا کرده است و کارکرد مراکز تربیتی را کاهش داده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

تمرینات تیم فوتبال سپاهان از امروز (یکشنبه) در باغ فردوس اصفهان آغاز می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون راهبری تولید شرکت مادرتخصصی برق حرارتی گفت: میزان تولید برق نیروگاه‌های حرارتی در بهار امسال از مرز 80 میلیون مگاوات ساعت عبور کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مرد جوان که پس از قتل هولناک میهمان خانه‌اش او را داخل یک چمدان گذاشت و در بیابان‌های اطراف تهران رها کرد از چوبه دار نجات یافت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - داشتن سرپناه مهمترین نیاز اولیه‌ای است که انسان از دیرباز به دنبال تحقق آن بوده است؛ طرح " نهضت ملی مسکن" شاید راه میانبری برای خانواده های قروه ای شد تا اولین واحدهای این طرح را در کردستان به نام خود کنند.