شنبه 21 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه عصر ایران

مسکن اشتراکی جزء آسیب های اجتماعی است که باید شناسایی شوند و وزارت رفاه اگر گزارش جامعی در این زمینه دارند به مجلس ارائه دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روز گذشته یک خبر مهم منتشر شد که در آن نرخ پایه محصولات پتروشیمی و پالایشی افزایش یافت و میانگین نرخ دلار نیز از 28 هزار و 500 تومان به 37 هزار و 963 تومان افزایش یافت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به کنسرت علیرضا قربانی رفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان ارگانیسم‌های اوکاریوتیک (eukaryotic) با قدمت 1.6 میلیارد سال موسوم به «پروتسترول بیوتا» (Protosterol Biota) را کشف کردند. گمان می‌رود این ارگانیسم‌ها اولین شکارچیان سیاره زمین باشند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مهم‌ترین هدف سفر چند روزه حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه به 4 کشور عربی منطقه خلیج فارس افزایش روابط دوجانبه است که بر اساس مدل سیاست خارجی «متوازن» توسط دولت سیزدهم دنبال می‌شود؛ سیاستی که می‌تواند نظریه «موازنه مثبت» ایران در غرب آسیا را تقویت کند. شاید یکی از مهم‌ترین دستاورد‌های سیاست خارجی دولت سیزدهم حرکت بر ریل «توازن مثبت» برای جلب...

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات پرداخت و زمان واریز پاداش پایان خدمت بازنشستگان و فوق‌العاده ویژه حقوق کارکنان اعلام شد.

خبرگزاری مهر

عضو شورای شهر تهران گفت: با استفاده از امکانات موجود باید برنامه‌ای برای بازگشت به خانواده فرد آسیب دیده وجود داشته باشد تا پس از ترک اعتیاد دوباره به سمت مواد مخدر نرود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نگهبان یکی از باغ‌های بزرگ شهریار سناریوی شومی داشت که توسط پلیس رازگشایی شد.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - عطر بهشتی هوا و تصویر دامن دامن بوته‌های گل‌محمدی بر دشت و دامنه کوههای سر به فلک کشیده لاله‌زار کرمان نگاه هر بیننده‌ای را نوازش می دهد و یاد اینجا را به عنوان بام ایران با خاطره مرحوم صنعتی و همسرش در باد می پیچاند.

خبرگزاری مهر

رشت - سرپرست پلیس امنیت اقتصادی گیلان از کشف 24 دستگاه لوازم خانگی قاچاق از انباری در رشت خبر داد.

وب‌گاه فرارو

عشایری از نبود عدالت آموزشی در ایران می‌گوید و از روزگاری مثال می‌آورد که پسر وزیر و پاسبان و کارگر در کنار هم درس می‌خواندند و به واسطه این کنار هم نشستن با یکدیگر تعامل برقرار می‌کردند. چیزی که امروزه به واسطه انواع مدارس غیرانتفاعی و انتفاعی از بین رفته است. مدارس هم مانند هر نهاد دیگری طبقاتی شده‌اند و همه دانش‌آموزان نمی‌توانند از امکاناتی برابر برخوردار باشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر اداره نظارت بر نظام‌های پرداخت بانک مرکزی درباره جزئیات آغاز دریافت کارمزد از کارتخوان‌ها از فردا اعلام کرد که در این طرح تخفیفاتی از 30 درصد تا 100 درصد برای دارندگان دستگاه‌های کارتخوان و پایانه‌های فروش اینترنتی در نظر گرفته شده است

وب‌گاه فرارو

رسول حاجی‌باقری، فعال محیط‌زیست ضعف قانونگذاری و اولویت به بهره‌برداری را مشکل اصلی می‌داند. «قبلا در قانون معادن، محیط‌زیست دخیل بود و سرمایه‌گذار باید از محیط‌زیست مجوز می‌گرفت. در سال 90 با اصلاح قانون معادن، دریافت مجوز محیط‌زیست کمرنگ شد. براساس این اصلاحیه دامنه اظهارنظر محیط‌زیست به مناطق چهارگانه محدود شد و خارج از آن اختیارات سازمان حفاظت محیط‌زیست را کمرنگ و به‌نوعی آن را...

خبرگزاری مهر

تیم ملی کاراته روسیه برای حضور در یک اردوی مشترک هفته آینده به تهران سفر می کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

نایب قهرمان المپیک لندن گفت: مسؤولانی که پیگیری کردند فوتبالیست‌ها خودرو وارد کنند، باید برای قهرمانان رشته‌های دیگر هم همین کارها را انجام دهند تا ناعدالتی نباشد.