شنبه 21 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه الف

سخنگوی قوه قضاییه در تماس با دادستان های مربوطه دستور رسیدگی به موضوع خشک شدن «چشمه علی» شهرری، رسیدگی به پروژه بام کرمان و ورود فاضلاب به محصولات تولیدی در شیراز را داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در تصاویر جدیدی که از شهر روستوف - نا - دونو مخابره شده یورگنی پریگوژین، فرمانده گروه واگنر دیده می‌شود که در یک خودرو غیرنظامی در حال ترک شهر است.

خبرگزاری ایرنا

شهرری - ایرنا - مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با تاکید بر اینکه جابه جایی آرادکوه حتمی است گفت: طرح جامع شهرداری تهران سازمان پسماند را موظف کرده که دو محل جدید برای پردازش زباله و پسماند معرفی کند.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - عملیات تعمیر و نگهداری سالانه 58 فروند بویه از مجموع بیش از 150 علائم کمک ناوبری واقع در اقصی نقاط آب‌ها و جزایر استان هرمزگان آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «امیر سرخوش» با برتری مقابل «پنکاج ادوانی» رقیب سنتی هندی خود به فینال پیکارهای اسنوکر قهرمانی آسیا راه یافت.

وب‌گاه گسترش

بخشنامه تشکیل ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی ابلاغ شد.

خبرگزاری ایرنا

گناوه - ایرنا - فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: شهدای جزیره مجنون سند واقعی روحیه و ایثار و فداکاری ملت قهرمان و سلحشور ایران اسلامی در بدترین و سخت‌ترین شرایط جنگی در دوران دفاع مقدس هستند.

خبرگزاری مهر

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، از آغاز دومین دوره آموزشی فرهنگی «همراه با حکیمان 2» ویژه اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی در قالب 20 کاروان خبر داد.

وب‌گاه گسترش

در حالی‌که افزایش تدریجی قیمت شکر از ابتدای سال باعث نگرانی مصرف‌کنندگان شده است، دیگر اقلام خواربار به‌ویژه برنج طی این مدت شاهد کاهش قیمت بوده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نرخ دلار در معاملات پشت خطی دیشب رشد قابل توجهی را ثبت کرده بود. برخی از معامله گران باور دارند که رشد شبانه دلار هم ممکن است جسارت خریداران سکه را زیاد کند و سطح تقاضا در بازار سکه را بالا برد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مسابقات کشتی آزاد قهرمانی روسیه با معرفی نفرات برتر اوزان ده‌گانه به پایان رسید.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه خبر آنلاین

خانه ملت نوشت: جبار کوچکی نژاد، نماینده مردم رشت گفت: بنده معتقدم وزیر کشور از انتشار این بخشنامه مطلع بوده چراکه این بخشنامه خطاب به استانداران صادر شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «انتخابات تناسبی» در هفته‌های اخیر در فضای رسانه‌ای و سیاسی کشور پرتکرار شده و آنطور که از سخنان مسئولان بر می‌آید، در صورت تصویب نهایی مصوبه مجلس، در انتخابات اسفندماه امسال شاهد برگزاری این نوع انتخابات جدید در تهران خواهیم بود.

وب‌گاه فرارو

طبق قانون ما مصرف مشروبات الکلی جرم است، اما در تشکیل پرونده، فرد مصرف‌کننده خودش باید به مصرف مشروبات الکلی اقرار کند یا از او مشروبات الکلی کشف یا چند شاهد شهادت بدهند که فرد مشروبات الکلی مصرف کرده تا پرونده‌ای برای او تشکیل شود. حتی اگر به واسطه آزمایشات پزشکی قانونی در خون فردی الکل یافت شود، دلیل شرعی برای درنظر گرفتن مجازات حد او نمی‌تواند باشد و مورد قبول دادگاه هم نیست. به...