شنبه 21 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

یاسوج - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از پروژه تالار مرکزی یاسوج، گفت: چنانچه مشکلات این مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری تا 15 تیر سال جاری رفع نشد با پیمانکار بر اساس قانون برخورد خواهیم کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس واگنر با پیشنهاد رییس جمهور بلاروس برای توقف پیشروی در خاک روسیه موافقت کرد

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، مصوبه اخیر این شورا را تسهیل‌گر فعالیت فعالان حوزه صوت و تصویر و حامی آنها دانست و گفت: با این مصوبه بین وزارت ارشاد و سازمان صداوسیما یک تقسیم کار صورت می گیرد و فعالان این عرصه دیگر برای دریافت مجوزهای خود سردرگم نخواهند بود.

خبرگزاری مهر

اهواز - قرارداد سرمربی استقلال خوزستان تمدید شد و پورموسوی، هدایت این تیم را لیگ بیست و سوم بر عهده دارد.

خبرگزاری میزان

عضو حقوقدان و معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان در شهر بندرعباس گفت: شهید بهشتی با عضویت در مجلس خبرگان قانون اساسی نقش مهمی در تدوین قانون اساسی ایفا کرد به نحوی که به معمار قانون اساسی مشهور شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همتی رئیس سابق بانک مرکزی در واکنش به ابقای ایران در لیست سیاه اف‌ای‌تی‌اف نوشت: تداوم این شرایط چه نفعی برای ایران دارد؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

با اعلام وضعیت مبارزه با تروریسم، پایتخت مسکو تعطیل شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هم‌زمان با سومین روز از هفته قوه قضاییه که «قوه قضاییه هوشمند و گسترش عدالت» نام‌گذاری شده است، علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران در صدر یک هیئت قضایی در پارک فناوری پردیس حضور یافت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگویی تلفنی با حمایت از حاکمیت قانون در همه کشورها از جمله کشور همسایه و دوست روسیه و انتقاد از هرگونه دخالت خارجی در امور داخلی کشورها، شرایط داخلی روسیه را یک موضوع کاملا داخلی تلقی کرد

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیشنهاد مالی الهلال به سرمربی تیم یوونتوس، او را به حضور در عربستان وسوسه کرده است.

خبرگزاری تسنیم

تیم والیبال نوجوانان ایران در پنجمین دیدار خود در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی تیم قرقیزستان ب را از پیش رو برداشت و در فاصله یک بازی مانده به پایان رقابت‌ها قهرمانی خود در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی 2023 را قطعی کرد.

وب‌گاه ورزش سه

فرزین معامله‌گری در لیگ بیست و سوم با پیراهن صنعت نفت آبادان به میدان می‌رود.

وب‌گاه گسترش

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و فناوری این سازمان گفت: در این طرح که برای هدفمندکردن بیشتر مزایده‌ها اجرا می‌شود، منطبق با مکان‌هایی که طرح تحول توسط سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور اجرا شده، بسته‌های اطلاعاتی شامل زمین‌شناسی، ژئوشیمی، زمین‌شناسی اقتصادی و ژئوفیزیک هوایی به منظور تکمیل اکتشاف در اختیار مزایده‌گر قرار می‌گیرد.

خبرگزاری تسنیم

صنعت نفت آبادان در پست مدافع چپ، یک بازیکن جدید جذب کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازرس کانون عالی کشور گفت: اشتغال با همین شرایط سنی و سابقه کار 30 سال به دلایل متعددی از جمله‌عدم امنیت شغلی، قراردادهای کوتاه‌مدت و استرس‌های ناشی از کار و بیماری‌های شغلی، برای کارگران بسیار دشوار است. منطقی‌تر این بود که ابتدا دغدغه قرارداد موقت، امنیت شغلی و معیشت را حل می‌کردند، سپس به فکر افزایش سن بازنشستگی و سابقه کار باشند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه آخرین وضعیت مناسبات دوجانبه و همچنین تحولات مربوط به وضعیت ایجاد شده در مناطقی از روسیه را مورد رایزنی قرار دادند.