شنبه 21 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس جدید فرهنگستان هنر با اشاره به مشکلات بودجه و دغدغه مالی این نهاد، گفت: گویا تامین بودجه همچون آب از علقمه آوردن است اما امیدوارم بودجه مهیا شود و بتوانیم آن گونه که در شأن هنر انقلاب اسلامی است در فرهنگستان هنر، خدمت کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کانال‌های روسی تصاویری از تخریب جاده‌های منتهی به مسکو، خالی شدن فروشگاه‌های مواد غذایی، تجمع مردم در ایستگاه راه آهن روستوف برای فرار از جنگ احتمالی و تخلیه اماکن عمومی را منتشر کرده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - رایزن بازرگانی سفارت بنگلادش در ایران روز شنبه در اتاق بازرگانی اهواز با مسئولان و فعالان اقتصادی خوزستان پیرامون تعامل هر چه بیشتر این کشور و استان خوزستان دیدار کرد و بر توسعه همکاری‌ها و چشم‌انداز روشن این تعاملات تاکید شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

برخورد یک دستگاه کامیون با پژو 405 در شهرک صنعتی طرق مشهد یک کشته و 5 مصدوم برجای گذاشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به طور معمول انتظار داریم تا هواپیماها را روی زمین یا در آسمان ببینیم، اما یک فروند هواپیمای مسافربری بر بستر اقیانوس بین جانداران دریایی مختلف آرام گرفته است.

خبرگزاری مهر

یزد - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: 279 خانه بهداشت کارگری و 148 ایستگاه بهگر در راستای سلامت کارگران یزد تلاش می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:. ما در این گزارش لیست گران قیمت ترین یخچال های موجود در بازار را برای شما جمع آوری کرده ایم.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: اعضای یک باند بزرگ جعل اسناد، اوراق دولتی، ارزهای خارجی و سکه در کشور به همت پلیس این استان شناسایی و اعضای این باند دستگیر و با سیر مراحل قانونی تحویل مقام های قضایی شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نایب‌رئیس انجمن شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی گفت که افزایش 29 درصدی قیمت بلیت قطار مسافری از 11 خردادماه سال جاری و مطابق با مصوبه ستاد تنظیم بازار صورت گرفته است.

خبرگزاری مهر

آبادان - فرزین معامله‌گری در لیگ بیست و سوم با پیراهن صنعت نفت آبادان به میدان می‌رود.

وب‌گاه الف

هم‌زمان با قطع برق 32 مشترک اداری شهر تهران به دلیل رعایت نکردن مصوبه هیات دولت، نام پنج مشترک اداری پرمصرف پایتخت توسط شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی روسیه با معرفی نفرات برتر اوزان دهگانه به کار خود پایان داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دو بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس به زودی قراردادشان را با باشگاه تراکتور تبریز امضا خواهند کرد.