شنبه 21 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری مهر

آبادان - صنعت نفت آبادان فعالیت خود را در بازار نقل و انتقالات آغاز کرده و بعد از تمدید قرارداد با کاپیتان خود اکنون از اولین خریدش رونمایی کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مسئولان باشگاه فولاد خوزستان با سرمربی این تیم برای فصل آتی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال به توافق رسیدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی روایت جالبی از دیدار هیئت عالی‌رتبه جهاد اسلامی با رهبر معظم انقلاب بیان کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شامگاه جمعه فرمانده گروه واگنر در بیانیه‌ای مدعی شد نیروهای ارتش روسیه به مواضع این گروه حمله کرده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بیانیه جدید گروه واگنر در فضای مجازی در حال دست‌به‌دست شدن است؛ آخرین اخبار از شورش گروه واگنر، جنگ داخلی و تلاش برای کودتا در روسیه اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: عباس عبدی تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: الآن می‌فهمیم که ارزیابی امام بعد از فتح خرمشهر منصفانه بوده ولی شاید اگر اصرار می‌کردند بهتر بود؛ و به هر حال اصرار نکردند و پذیرفتند که جنگ ادامه پیدا کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مسابقات سه وزن از رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردغو در شهر استانبول ترکیه برگزار شد که تیم منتخب جوانان کشورمان به یک مدال طلا و یک مدال برنز دست یافت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با سومین روز از هفته قوه قضائیه معاونین سازمان بازرسی کل کشور به صورت سرزده از دستگاه‌های تحت نظارت این سازمان بازدید کردند.

خبرگزاری تسنیم

معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه مراسم اختتامیه تئاتر صاحبدلان از اهمیت توجه به ترجمه و نشر نمایشنامه‌های دینی به زبان‌های مختلف دنیا گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

گجت‌نیوز نوشت: برند چینی VGV قصد دارد نخستین نماینده خود را وارد بازار ایران کند. با مشخصات و امکانات کراس اوور جدید VGV U75 پلاس آشنا شوید.

وب‌گاه خبر آنلاین

‌جماران نوشت: معین الدین سعیدی نماینده چابهار گفت: مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت گفته است که از 75 هزار مسجد ما درب 50 هزار مسجد بسته است؛ اتفاقا فاجعه اینجا است که چرا در حالی‌که انواع اعتبارات را برای این موضوع می‌گذاریم، باید چنین اتفاقی بیفتد؟!

خبرگزاری تسنیم

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: مجموعه شهرداری اجزاء دولت هستند و مجموعه شهرداری تهران به طور مستقیم و نزدیک به مردم خدمت رسانی می‌کند.

وب‌گاه گسترش

پایش گود‌های پرخطر رها شده در منطقه22 تهران آغاز شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کریم بنزما از تصمیمش مبنی بر آنفالو کردن صفحه اینستاگرام رئال عقب نشینی کرد و به جنجال‌ها پایان داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس جمهور به مسئولان امر تاکید کرد که اجرای الکترونیک کنکور را به شکل دقیق امتحان کنند تا اجرای سراسری آن با مشکل مواجه نشود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سفیر جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا در آیین تشییع و تدفین مرحوم «عبدالرحیم هوشمند زاده»، چهره ماندگار و پژوهشگر ایرانی در رُم شرکت کرد.