شنبه 21 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این ویدیو مشاهده می‌کنید که روس‌ها در حال کندن جاده منتهی به مسکو برای کند کردن حرکت نیرو‌های واگنر هستند.

وب‌گاه الف

مدیرکل دامپزشکی قم با اشاره به رشد چشمگیر مصدومان ناشی از تصادف ها گفت: قم رتبه دوم کشوری در مصدومان ناشی از تصادف ها را دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازار خودروی ایران از محصولات چینی اشباع شده و روز به روز شاهد عرضه و رونمایی بیشتر ماشین‌های چینی توسط مونتاژکاران داخلی هستیم. به تازگی یکی از کراس اوورهای عریض و طویل چینی با نام VGV U75 پلاس در برخی از خیابان‌های تهران دیده شده و گمانه زنی‌های بسیاری بر سر ورود این خودرو به بازار به وجود آورده است.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری تاس روسیه به نقل از سرگئی سوبیانین شهردار مسکو اعلام کرد روز دوشنبه، همه کسب و کارها به جز بخش خدمات نظامی و صنعتی در مسکو تعطیل خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بالگردهای رزمی روسیه بعد از ظهر شنبه به وقت تهران با آتش سنگین مانع پیشروی گروه واگنر در غرب روسیه شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر خارجه روسیه به کشورهای غربی درباره سوءاستفاده از شورش گروه واگنر برای تحقق اهداف خصمانه شان درباره روسیه هشدار داد.

وب‌گاه عصر ایران

ریکاردو ساپینتو در صفحه شخصی خود نوشت: از زمانی که تهران را ترک کردم، در ماموریت جدیدم روی کار و مسؤولیت جدیدم تمرکز کردم و هیچ وقت در مورد استقلال صحبت نکردم جز اینکه از جو و هواداران بزرگ تعریف کنم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شهردار مسکو دوشنبه را تعطیل اعلام کرد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه گفت: دشمن در اغتشاشات سال 1401 در همه راه‌ها با بن بست روبه رو شد و به برآوردهای غلط خود اعتراف کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نائب رئیس فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی، ابلاغیه انتخاباتی وزارت کشور را در راستای حفظ بی‌طرفی دولت در انتخابات دانست و به نمایندگان توصیه کرد، مراقب باشند به گونه‌ای عمل کنند که شائبه سوء‌استفاده از امکانات و موقعیت‌شان در انتخابات ایجاد نشود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: طی سه روز آینده در شرق و شمال شرق کشور شاهد وزش باد شدید خواهیم بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: در حالی چهارشنبه گذشته بیشینه دمای هوا در زابل به 50.8 درجه سلسیوس رسید که با تشدید وزش باد‌های 120 روزه، دمای این شهر قدری تعدیل شد و در شبانه روز گذشته به 45.7 درجه سلسیوس رسید. این کاهش دما تنها مربوط زابل نبوده است بلکه اکثر ایستگاه‌های هواشناسی نیمه شمالی سیستان و بلوچستان به ویژه زهک، هیرمند و هامون این شرایط...

وب‌گاه عرشه آنلاین

عمل جراحی علیرضا بیرانوند با موفقیت انجام شد تا سنگربان فیکس پرسپولیس و تیم ملی دقایقی قبل از کلینیک مرخص شود

وب‌گاه مشرق نیوز

دکتر فرزین رئیس‌کل بانک مرکزی و دکتر نوروزی سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با همراهی دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه، از غرفه این بانک در نمایشگاه "تلاش با برکت" بازدید کردند.