شنبه 21 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری خبرنگاران جوان

صادق درودگر مدیرعامل باشگاه نساجی گفت که این تیم برای برپایی یک اردو، راهی خارج از کشور می‌شود.

خبرگزاری مهر

جمعی از زائران دانشگاهی و تحصیلکرده در دیدار با سرپرست حجاج ایرانی نقطه نظرات و پیشنهادات خود را برای بهتر برگزار شدن عملیات حج مطرح کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این ویدئو تصاویری از اولین رویارویی گروه واگنر و گردان اخمت قدیروف را مشاهده میکنید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جمعی از فعالان سیاسی ابلاغیه اخیر ستاد انتخابات کشور را در راستای تامین سلامت انتخابات اسفند امسال عنوان کردند و گفتند: این ابلاغیه مشکل مبنایی نداشت و محتوای آن در راستای برگزاری یک انتخابات سالم و رقابتی درست بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد گفت: یک قلاده یوزپلنگ نر با نام «هومینو» که حدود 12 سال سن داشت در پناهگاه حیات وحش آریز شهرستان بافق تلف شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: استاد اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی گفت: نظام تبلیغات رسمی ما به جای ژرف کاوی در اندیشه های شهید بهشتی استفاده ابزاری از آنها را در دستور کار قرار می دهد و از اندیشه های شهید بهشتی استفاده ابزاری می کنند. من صمیمانه به اینها می گویم تجربه ابزاری استفاده بیش از چهار دهه از بزرگان برای شما کافی نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: علیرضا بهشتی گفت: حجاب اجباری همان مضاری را دارد که اجبار بی حجابی در زمان پهلوی اول داشت

وب‌گاه مشرق نیوز

ریکاردو ساپینتو در پستی اینستاگرامی به حجت کریمی تاخت و سرپرست باشگاه استقلال را دروغگو خواند.

خبرگزاری مهر

در حالی چهارشنبه گذشته بیشینه دمای هوا در زابل به 50.8 درجه سلسیوس رسید که با تشدید وزش بادهای 120 روزه، دمای این شهر قدری تعدیل شد و در شبانه روز گذشته به 45.7 درجه سلسیوس رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، گفت: ورزش‌های همگانی یکی از عوامل مهم پیشگیری از اعتیاد است، اما براساس آخرین آمارها، تنها 20 درصد مردم ایران ورزش می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اطلاعات آنلاین نوشت: حضور مردم در خیابان‌های تهران پس از انتشار خبر رای عدم کفایت سیاسی مجلس شورای اسلامی به ابوالحسن بنی‌صدر در تاریخ انقلاب اینگونه ثبت شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس شورای اتحادیه اروپا امروز در واکنش به تحولات داخلی روسیه گفت: حمایت ما از اوکراین و ولودیمیر زلنسکی تزلزل ناپذیر است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پس از تمدید کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت‌آبادان مسوولان این تیم وینگر فصل گذشته خلیج فارس ماهشهر را هم به خدمت گرفتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ریکاردو ساپینتو با انتشار چند استوری، حجت کریمی را به دروغگویی متهم کرد و گفت که خواسته‌های او با اظهارات سرپرست مدیرعاملی استقلال در تضاد است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سلامت‌نیوز نوشت: پوسیدگی‌های دندان نواحی آسیب دیده دائمی در سطح سخت دندان شما هستند که به منافذ یا سوراخ‌های کوچک تبدیل می‌شوند. پوسیدگی دندان به دلیل ترکیبی از عوامل از جمله باکتری در دهان، خوردن تنقلات مکرر، مصرف نوشیدنی‌های شیرین و تمیز نکردن خوب دندان‌ها ایجاد می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به مطلوب نبودن وضعیت رشته‌های هنر در دانشگاه‌های کشور گفت: فرهنگستان هنر علاوه بر ایجاد زمینه برای آشنایی جوانان با هنر ایرانی اسلامی باید سیاست‌گذار دانشگاه‌ها و رشته‌های هنری باشد.