شنبه 21 مهر 1403

هشدار میرتاج‌الدینی به نمایندگان درباره انتخابات مجلس

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
هشدار میرتاج‌الدینی به نمایندگان درباره انتخابات مجلس

نائب رئیس فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی، ابلاغیه انتخاباتی وزارت کشور را در راستای حفظ بی‌طرفی دولت در انتخابات دانست و به نمایندگان توصیه کرد، مراقب باشند به گونه‌ای عمل کنند که شائبه سوء‌استفاده از امکانات و موقعیت‌شان در انتخابات ایجاد نشود.

ایرنا نوشت: نائب رئیس فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی، ابلاغیه انتخاباتی وزارت کشور را در راستای حفظ بی‌طرفی دولت در انتخابات دانست و به نمایندگان توصیه کرد، مراقب باشند به گونه‌ای عمل کنند که شائبه سوء‌استفاده از امکانات و موقعیت‌شان در انتخابات ایجاد نشود.

به گزارش عرشه آنلاین، محمدرضا میرتاج‌الدینی درخصوص ابلاغیه انتخاباتی وزارت کشور گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی تا آخرین روز دوره چهارساله نماینده ملت هستند حتی اگر در انتخابات مجلس دوازدهم شرکت نکرده و یا رای نیاورند. لذا باید شان نمایندگان در پیگیری مشکلات مردم حفظ شود.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: وزارت کشور این ابلاغیه انتخاباتی را در راستای حفظ بی‌طرفی صادر کرده بود. به نظر من با تعامل دولت و مجلس این ابهام قابل حل است وزیر کشور نیز با ابلاغیه دوم ابهامات را برطرف کرد.

میرتاج‌الدینی با تاکید بر لزوم حفظ سلامت و بی‌طرفی در انتخابات گفت: نمایندگان باید به گونه‌ای عمل و رفتار کنند که شائبه سوءاستفاده از موقعیت‌ها ایجاد نشود.

وی با تاکید بر اینکه این ماجرا به پایان رسیده است و نباید حاشیه‌سازی کرد اظهار کرد: قوه مجریه و مقننه باید با تعامل و برادری در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تاکید بر اینکه ابلاغیه انتخاباتی وزارت کشور در راستای شفافیت بود، گفت: نمایندگان هرچه به انتخابات نزدیک می‌شویم باید ضمن پیگیری مشکلات مردم مراقب باشند که شائبه سوءاستفاده از امکانات و موقعیت در انتخابات ایجاد نشود.

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

هشدار میرتاج‌الدینی به نمایندگان درباره انتخابات مجلس 2