جمعه 20 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری «تاس»، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین امروز شنبه اعلام کرد که سازمان‌های مجری قانون دائماً به ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در مورد اقدامات انجام شده در رابطه با تلاش برای شورش مسلحانه در کشور توسط "یوگنی پریگوژین" بنیانگذار شرکت نظامی خصوصی واگنر (Wagner PMC) گزارش می‌دهند. وی گفت: «وزارت دفاع، سرویس امنیت ملی، وزارت امور...

وب‌گاه عرشه آنلاین

لیست جدید یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس به دست رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مسابقه «جایزه بزرگ» با محوریت بازی اسنوکر با حضور هنرمندان و ورزشکاران حرفه‌ای ساخته می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

مرد جوان که پلیس از کیف وی مواد روانگردان قارچ کشف کرده در دادگاه ادعای عجیبی را مطرح کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این میان باخبر شدیم که برخی از دستیاران گل‌محمدی خواهان افزایش چشمگیر قرارداد خود شده‌اند. این در حالی است که همه اعضای کادرفنی پرسپولیس قراردادشان با این باشگاه به پایان رسیده و فقط خود یحیی یک فصل دیگر قرارداد دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - علی قره‌گوزلو و امیر سرخوش با برتری مقابل حریفان خود راهی مرحله یک چهارم نهایی اسنوکر 6 توپ قهرمانی آسیا شدند.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - مسئول کتابخانه عمومی خلیج فارس استان بوشهر گفت: با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی "زهرا سرخی" بانوی خیر بوشهری 200 جلد کتاب به این کتابخانه اهدا کرد.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: طی درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر در سراوان یک قاچاقچی به هلاکت رسید و 760 کیلوگرم تریاک نیز کشف شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مهلت نام نویسی داوطلبان مصاحبه آزمون دکتری تخصصی و بدون آزمون دکتری تخصصی ویژه استعدادهای درخشان دانشگاه آزاد اسلامی تا چهارم تیر ماه تمدید شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: در درگیری مسلحانه یک قاچاقچی مسلح به هلاکت رسیده و در پاک سازی محل درگیری و طی بازرسی از خودروی توقیف شده از قاچاقچیان 760 کیلو 650 گرم مواد افیونی از نوع تریاک کشف شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آیت الله رئیسی رئیس جمهور در نهمین گفت‌وگوی تلویزیونی خود به نکات مهمی اشاره داشت و حقایقی را از انتخابات 1400 برای مردم بازگو کرد که به مذاق عده‌ای خوش نیامد و برخی جریان‌های سیاسی با تمسک به روایت های نادرست سعی در به حاشیه بردن این حقایق داشتند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - صاحبنظران بر این باورند که حسین سلاح‌ورزی به اسم بخش خصوصی و ارتباطاتی که در دولت روحانی داشته به جای کارخانه‌داری، کارخانه‌خواری کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان غذا و دارو گفت: تعرفه خدمات دارویی پس از تصویب در شورای عالی بیمه به تصویب هیات دولت رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایش «طیب» با موضوع زندگی طیب حاج‌رضایی، از 13 تیر در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه خواهد رفت.