جمعه 20 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مسوولان باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند تا در هفته جاری اخبار خوبی را به هواداران بدهند.

خبرگزاری تسنیم

سازمان ثبت اسناد و املاک کشور درباره چرایی دریافتی 8 تا 10 برابری دفاتر اسناد رسمی در تنظیم اسناد اجاره‌بها توضیحانی ارائه کرده و مدعی شده: خبرگزاری تسنیم، اصلاح مبالغ اضافه دریافتی در سامانه ثبت را به نفع خود، مصادره به مطلوب کرده است!

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - مسئول روابط عمومی اورژانس 115 سیرجان اعلام کرد: بامداد امروز (شنبه) یکی از معدنکاران معدن چهار گنبد (وابسته به شرکت ملی مس) در این شهرستان در محل معدن و هنگام کار دچار حادثه شد و در دم جان باخت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت آموزش و پرورش با صدور چند اطلاعیه مهم، درباره آخرین اخبار این وزارتخانه برای معلمان، دانش‌آموزان و فرهنگیان اطلاع‌رسانی کرد.

وب‌گاه فرارو

فرشید و نامزدش میگویند که این قیمتها حداقلی است، اما هزینه همین حداقلیها، بیشتر از وام ازدواج یک زوج است: «خیلیها به ما گفتند جشن عروسی نگیرید، ولی در روز‌هایی که آقای بازیگر برای همسر خود جشن 30 میلیارد تومانی میگیرد چطور به نامزدم بگویم که من حداقلترین‌اش را هم نمیتوانم برای تو بگیرم. اگر جشن نگیریم حتما سالها بعد، از او یا از خانوادهاش خجالت خواهم کشید. اگر جشن را هم کنار بگذاریم...

وب‌گاه عرشه آنلاین

این مرد که با سناریویی از پیش طراحی شده با همدستی یک زن و مرد توانسته بود باغ صاحب‌کارش را به چندین نفر بفروشد با تلاش مأموران دایره مبارزه با جرایم سرقت و کلاهبرداری شهریار شناسایی و دستگیر شد.

خبرگزاری مهر

دکتر فرزین رئیس‌کل بانک مرکزی و دکتر نوروزی سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با همراهی دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه، از غرفه این بانک در نمایشگاه «تلاش با برکت» بازدید کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یکی از ابتکارات بسیار خوب راه‌آهن در یک دهه اخیر، راه‌اندازی قطارهای حومه‌ای در شهرک‌های اقماری تهران و در برخی شهرهای دیگر بود، اما این روزها توقف ناگهانی سیر تعداد زیادی از این قطارها، سرگردانی و گلایه مسافران را به همراه داشته است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اینکه مدارس و هنرستان‌های دولتی عادی هنگام ثبت‌نام اجازه دریافت پول ندارند، درباره فرآیند ثبت‌نام در مدارس توضیحاتی داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «محمد محمدی‌بخش» افزود: هم اکنون پرواز‌های حج بین ایران و عربستان از 21 شهر برقرار است، اما برای برقراری پرواز‌های به غیر از حج در صدد مذاکره و رایزنی هستیم. معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: از همتای خود در عربستان دعوت کرده ام که با سفر به ایران درباره برقراری پرواز‌ها و توسعه شبکه پروازی به نتیجه برسیم. محمدی‌بخش تصریح‌کرد: این دعوت به دلیل بررسی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در جریان مسابقات شنا مسافت بلند انتخابی تیم ملی به میزبانی استخر قهرمانی آزادی محمد قاسمی موفق شد رکورد ماده 400 متر آزاد که پیش از این به نام خود ثبت بود را بار دیگر جابجا کند.

وب‌گاه الف

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با تشریح جزییات بیشتری از ماجرای قتل "علیرضا شهریاری پناه" دروازه‌بان 24 ساله تیم امید مس کرمان گفت: قاتل وی بلافاصله بعد از وقوع قتل دستگیر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به گفته دادستان عمومی و انقلاب گرگان، تعدادی از کارکنان شهرداری سرخنکلاته به اتهام رشوه و جعل دستگیر شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بررسی قیمت‌های پیشنهادی واحدهای مسکن مهر شهر جدید پردیس نشان می‌دهد رکود بازار، انتظار کاهش قیمت بیشتر از سوی مردم و عدم ورود به بازار باعث کاهش قیمت تا یک میلیارد تومانی شده است.