جمعه 20 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه ورزش سه

روزنامه الرایه قطر دیروز در خبری درباره بازگشت شجاع خلیل‌زاده به لیگ ستارگان صحبت کرده بود.

وب‌گاه فرارو

تیم فوتبال «وحدت» در تهران که توسط زنان افغانستانی تأسیس شده است، به تمرینات خود ادامه می‌دهد. زنان پناهجوی افغان در پایتخت ایران با تیم فوتبالی که تأسیس کردند تلاش دارند صدای خود را در ورزش به گوش جهانیان برسانند. آرزوی دختران ورزشکار افغان که به دلیل پناهندگی نمی‌توانند در مسابقات رسمی شرکت کنند، انتقال به یک تیم بزرگ و ادامه فوتبال خود در آنجا و حتی شرکت در مسابقات بین المللی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران امروز (3 تیر) با افزایش دما در ساعات بعدازظهر احتمال تولید و افزایش غلظت آلاینده ازن و کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق وجود دارد.

وب‌گاه عصر ایران

از جشنواره تابستانی تا گرما زده هندی

وب‌گاه خبر آنلاین

انتخاب نوشت: منصور حقیقت‌پور، فعال سیاسی اصولگرا می گوید رئیسی دلار 27 هزار تومان را گرفته و 50 هزار تومان کرده است. یعنی ثروت و سفره ملت را کمتر از نصف کرده اند. اگر آن موقع مرغ را 15 هزار تومان می‌گرفتیم الان 120 هزار تومان باید بگیریم. این چه دستاوردی است؟

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش شهر تهران ضمن تشریح جزئیات ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس اعلام کرد که هیچ مدرسه دولتی و هیات امنایی هنگام ثبت‌نام مجاز به دریافت وجه نیستند.

خبرگزاری مهر

مشهد مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: صیاد پرنده شکاری و گونه در معرض انقراض «بالابان» پس از 27 روز کار عملیاتی در شهرستان تربت‌حیدریه خراسان رضوی دستگیر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در این گزارش به بررسی قیمت انواع عسل در بازار پرداختیم.

وب‌گاه فرارو

در این مدت سرعت وزش باد به حدود 100 کیلومتر بر ساعت خواهد رسید که علاوه بر افزایش ذرات معلق در هوای منطقه، کاهش دما را به همراه دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز هشتمین دوره ثبت‌نام اینترنتی وام ازدواج 1402 فرزندان بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق از امروز (شنبه سوم تیر) از طریق درگاه خدمات الکترونیک خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سالن‌های نمایشی کشور به مناسبت فرارسیدن شهادت امام محمدباقر (ع) به مدت دو روز اجرایی نخواهند داشت.

خبرگزاری ایرنا

پردیس - ایرنا - مسئول سازمان بسیج اصناف وکارخانجات سپاه حضرت سید الشهدا (ع) استان تهران گفت: از ابتدای انقلاب تا امروز در عرصه‌های مختلف نظامی، فرهنگی، اجتماعی و همه موضوعات اصناف نقش خود را به درستی ایفا کرده وخوش درخشیده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ساعات بازدید از سراسرنمای مقاومت شهید سلیمانی (پانوراما دفاع مقدس) در فصل تابستان اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر جهاد کشاورزی گفت: برای رفع ناترازی انرژی در بخش کشاورزی، باید با استفاده از مکانیزاسیون و تجهیزات جدید، باغات درجه سه و دو را به باغات درجه یک تبدیل کنیم.