جمعه 20 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات تصمیم جدید دولت برای کاهش ساعت کاری، تعطیلی شنبه‌ها و پنج‌شنبه‌ها اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل تشکیلات، روش‌ها و تعالی سازمانی وزارت نفت با اشاره به اینکه بیش از 75 درصد از رشد اقتصادی کشور در سه سال گذشته از محل بهره‌وری بوده است، گفت: در سال 1401 دور دوم چرخه مدیریت بهره‌وری در دستور کار قرار گرفته و پس از تأیید تیم خبرگی سازمان ملی بهره‌وری مجموعاً به تعداد 235 برنامه و پروژه به وزارت نفت ابلاغ شده است.

وب‌گاه فرارو

با گسترش و ارتقاء صنعت چاپ و بسته بندی در ایران که می‌توان با اندک هزینه‌ای یک کارگاه جمع و جور بسته بندی در یک انباری یا زیر زمین راه انداخت، خیلی از تولید کنندگان مشروبات الکلی تقلبی به چاپ و تولید بسته بندی‌های جعلی مشروبات الکلی روی آورده اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی به اجلاس شورای دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: کتاب «دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی در دوران کرونا» بازتاب ابتکار عمل، مخاطب‌محوری و تعهد ملی و سازمانی خانواده بزرگ دانشگاه در دوران کروناست.

خبرگزاری تسنیم

شورای نگهبان تناسبی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران را تایید کرد.

خبرگزاری مهر

کتاب «روایت نقش‌آفرینی جهادی دانشگاه آزاد اسلامی در دوره کرونا» در حاشیه بیست و چهارمین اجلاس شورای دانشگاه آزاد اسلامی رونمایی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک شرکت دانش بنیان ایرانی موفق به ساخت سیستم های آب سردکن و شیرآلات نی‌دار شد، با استفاده از این شیرآلات ضمن صرفه‌جویی 60 درصدی در میزان آب آشامیدنی مصرفی از صرف میلیاردها تومان برای خرید لیوان‌های پلاستیکی و کاغذی پیشگیری می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، با توجه به درخواست‌های مکرر داوطلبان جهت ثبت نام مصاحبه دکتری تخصصی، آن‌دسته از داوطلبان راه یافته به مرحله مصاحبه علمی که تاکنون نسبت به ثبت نام اقدام نکرده‌اند، به منظور شرکت در مصاحبه لازم است با مراجعه به سایت مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. فرصت ثبت نام...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان، هاشم داداش پور در بازدید از خوابگاه‌های دانشجویان و خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه فردوسی مشهد با اشاره به کمبود خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌ها و جوابگو نبودن ظرفیت اسکان دانشجویان متاهل اظهار داشت: در راستای اهتمام به منویات و تاکید مقام معظم رهبری در تشویق به امر ازدواج و موضوع فرزندآوری و نیز تاکید بر اجرای قانون...

خبرگزاری مهر

ورامین - دادستان عمومی و انقلاب ورامین گفت: مدیران کارخانه قند باید کارخانه ای با همین ظرفیت در یکی از شهرک های صنعتی این شهرستان ایجاد کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور؛ حمیدرضا خان محمدی معاون وزیر و رئیس این سازمان در آیین شروع به فعالیت طرح شهید عجمیان در استان خراسان رضوی از بهسازی و شاداب سازی صد هزار کلاس درس در مناطق کمتر برخوردار تا پایان سال خبر داد و گفت: این طرح به نام شهید مدافع امنیت سید روح اله عجمیان،...

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - با شروع فصل گرما به علت افزایش تبخیر از سطح تالاب و کاهش آورد رودخانه‌ها و تامین نشدن کامل حقابه، وضعیت تالاب‌های استان به سمت کم آب شدن سوق پیدا می‌کند و این مساله زنگ خطری برای تالاب‌های استان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با تشریح جزییات بیشتری از ماجرای قتل "علیرضا شهریاری پناه" دروازه‌بان 24 ساله تیم امید مس کرمان گفت: قاتل وی بلافاصله بعد از وقوع قتل دستگیر شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

وزیر امور خارجه کشور عمان بیان کرده است که جدیت واشنگتن و تهران همزمان با تلاش مذاکره کنندگان آنها برای دستیابی به توافق بر سر پرونده هسته ای احساس می شود.

خبرگزاری تسنیم

محمدعلی مراتی دبیر شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران، درباره جزئیات این رویداد موسیقایی که برای نخستین بار در پنج منطقه و دو بخش برگزار می‌شود، توضیحاتی ارائه کرد.