جمعه 20 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هواپیمایی آتا بدون اشاره به تعداد پروازهای ابطال شده خود از صبح امروز (شنبه)، در اطلاعیه‌ای با عذرخواهی مجدد، نحوه دریافت مطالبات حقوقی مسافران بعد از کنسلی پروازها را شرح داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: ارکستر ملی ایران از مجموعه‌های وابسته به بنیاد رودکی سرانجام بعد از مدت‌ها توقف در فعالیت‌های مرتبط با اجراهای زنده، تازه‌ترین کنسرت خود را به رهبری آرش امینی در تالار وحدت تهران برگزار کرد.

خبرگزاری مهر

اهواز - عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در حال حاضر بیشتر خدمات بانک‌ها از سکوها و درگاه‌های غیرحضوری انجام می‌شود؛ بنابراین بانک‌ها هم باید مانند سایر ادارات دارای تعطیلی 2 روزه باشند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: اعطای وام مرمت و مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی در بافت‌های تاریخی از ترک منطقه سکونت و مهاجرت مالکان و ساکنان به سایر شهرها جلوگیری می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نام مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه پورتو در یک ماه گذشته چندین بار در کنار باشگاه های متمول عربستان مطرح شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - چالش‌ها و موانع موجود در مسیر توسعه فناوری در کشور از منظر دانشگاه تا صنعت در ششمین دوره از رویداد بینشانه بررسی شد.

خبرگزاری تسنیم

معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین درگذشت.

خبرگزاری مهر

مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان درباره اتفاق رخ داده اخیر در فدراسیون ووشو بیانیه‌ای صادر کرد.

خبرگزاری مهر

بازار اجاره بها در کشورهای همسایه با توجه به اقتصادی که در کشورهایشان حاکم است با ایران بسیار متفاوت است به طوریکه در بررسی اجمالی مشخص شد که اکثر قوانین به نفع مستاجر است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: جشنواره حوا باید دو بعد خانواده و زن را نمایش دهد و به رشد و شکوفایی آن فکر کند و ما در این مسیر هرگونه حمایت لازم را تسهیل خواهیم کرد چراکه معتقدیم خانواده کانون تمام پیشرفت‌های برای کشور خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرکز پژوهش های مجلس در گزارشی جایگاه ایران در شاخص‌های تولید و صادرات محصولات با فناوری های متوسط و پیشرفته را بر اساس داده های یونیدو رتبه بیست و چهارم دنیا اعلام کرد.

خبرگزاری مهر

یاسوج_ مسیر ورودی شهر یاسوج از سمت پلیس راه شیراز همچنان حادثه ساز است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته دادستان عمومی و انقلاب گرگان، تعدادی از کارکنان شهرداری سرخنکلاته به اتهام رشوه و جعل دستگیر شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی شورای نگهبان با اعلام اینکه این شورا ایرادی به اصل برگزاری انتخابات تناسبی نداشته بلکه ابهامی بوده که برطرف شده است، گفت: ما اکنون هیچگونه ایراد و ابهامی درباره برگزاری انتخابات تناسبی نداریم و با آن موافق هستیم.

وب‌گاه عصر ایران

در تصویری که ماهواره ناسا از دریاچه ارومیه منتشر کرده وضعیت کم آبی آن کاملاً مشخص است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مجری معروف صدا وسیما با شلوارک در ملاء عام دیده شد.