جمعه 20 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه عرشه آنلاین

دولت آقای رییسی پوپولیست، شعارمحور و ناتوان است. من پیشنهاد میکنم دولت استعفا دهد و برود. هر چه زودتر، بهتر! حضور این دولت و تفکر خسارت محض است.

وب‌گاه فرارو

وحید امیری می‌گوید هنوز خودرو‌های خارجی‌ای که پاداش بازیکنان بودند، از گمرک آزاد نشده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران گفت: ترافیک امروز پایتخت همانند روز گذشته از ساعت 5:30 شروع شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی کشور از صدور 218 هزار مجوز مشاغل خانگی در سال گذشته خبر داد و گفت: این آمار نسبت سال 1400 رشد 202 درصدی داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در گفت‌وگوهای علی باقری، معاون سیاسی وزیر خارجه با تروییکای اروپایی (فرانسه، بریتانیا و آلمان) در ابوظبی چه گذشت؟

وب‌گاه الف

همشهری آنلاین نوشت: «خیابان بانک» یا Bank Street عنوانی است که می‌توانید روی نقشه بسیاری از پایتخت‌های اقتصادی جهان ببینید. در تهران خودمان هم خیابانی یا به عبارتی بلواری با این ویژگی منحصر به فرد وجود دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای امروز در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و برخی از مناطق واقع در سواحل دریای خزر رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

وب‌گاه فرارو

این تیم پس از هفته نخست که بسیار ناامید کننده آن را سپری کرد و تنها یک برد برابر چین به دست آورد، پا به هفته دوم این تورنمنت به میزبانی هلند گذاشت که پس از سه بازی، دو شکست متحمل شده است. عجیب آنکه هر سه بازی ایران در هفته دوم با نتیجه مشابه 3 بر صفر به پایان رسیده است

وب‌گاه مشرق نیوز

جوانی که هفتمین شب تعطیلات نوروزی را با شلیک جنایی در پیاده رو به صحنه ای خونبار تبدیل کرد در حالی به تشریح ماجرای هولناک قتل پرداخت که بعد ازمدتی فرار ودر حکایتی عجیب به چنگ قانون افتاد.

وب‌گاه فرارو

شعار‌های هواداران عراقی علیه ایران در ورزشگاه مدینه بغداد در شرایطی سر داده شد که عباس عراقچی، معاون سابق وزارت امور خارجه و دبیر شورای راهبردی روابط خارجی نیز در ورزشگاه حضور داشت و این بازی را از نزدیک تماشا می‌کرد. البته نقل‌قولی از او مبنی بر اتفاق‌های رخ‌داده در این ورزشگاه ذکر نشده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روی آوردن به چت بات های مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی روند رو به رشدی است. برخی از افراد با آواتار خود وارد بازی های عاطفی و شهوانی با هوش مصنوعی می شوند برخی دیگر صرفا یک دوستی ساده را می خواهند. آیا برای کسانی که یک شریک زندگی واقعی دارند این دوستی به منزله خیانت است؟

وب‌گاه مشرق نیوز

رادیو فردا وابسته به سازمان سیا تصریح کرد اقدام تلافی‌جویانه ایران به زیرساخت‌های آلبانی در واکنش به اقدامات ضدایرانی سازمان مجاهدین (منافقین)، دولت آلبانی را به برخورد با اعضای این سازمان واداشت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل زندان ها، اقدامات تأمینی و تربیتی کردستان گفت: تعداد زندانیان استان در سال گذشته 9.7 درصد کاهش داشت که امیدوارکننده است.

خبرگزاری تسنیم

معاون اشتغال وزارت کار با اشاره به تردیدها در مورد آمار رسمی اشتغال و بیکاری در کشور گفت: سامانه رصد می‌تواند در راستای شفاف‌سازی آمار اشتغال کمک‌کننده باشد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با اشاره به ابرناکی، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی طی امروز تا سه‌شنبه در برخی استان‌ها هشدار ناپایداری جوی برای برخی مناطق کشور صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پسر جوان که برای نجات مادر از دست کتک‌های پدرش او را کشته و جسدش را آتش زده است به همراه مادر در دادگاه محاکمه شد.