جمعه 20 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان، وزش باد شدید همراه با گرد و خاک با شدت بیشتر از امروز شنبه در نیمه شمالی این استان آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون پژوهشی دانشگاه ارومیه و از مسئولان هفتمین کنگره بین‌المللی شعر و ادب فارسی و نکوداشت شهریار با بیان اینکه جامعه دچار فراموشی هویت شده است، ادامه داد: شاید فرهنگ و ادبیات ایران را برای نسل آینده به خوبی تبلیغ و معرفی نکردیم، در نتیجه جوان ما هم متوجه جذابیت‌های آن نشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران نوشت: تابستان سال 1400 به‌دنبال ناپدید شدن مرد 57 ساله‌ای به نام ابراهیم دختر وی که به پلیس آگاهی رفته بود، گفت: پدرم چند روز پیش برای کاری از خانه بیرون رفت و دیگر بازنگشت. گوشی موبایل پدرم خاموش است و ما می‌ترسیم بلایی سرش آمده باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد شیطان صفت که برای زنان تهرانی در خیابان‌ها و فضای سبز اطراف اتوبان‌ها کمین کرده بود در ده ونک دستگیر شد.

خبرگزاری مهر

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران شاخص آلودگی هوا بر روی عدد 94 یعنی در بازه قابل قبول قرار دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

با پایان یافتن داوری نهایی «جشنواره جهانی شعر مقاومت کرمان»، راه‌یافتگان به مرحله پایانی این جشنواره معرفی شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سریلانکا بدهی نفتی 250 میلیون دلاری به ایران را سریلانکا از ماه آینده ارسال چای به ایران را برای پرداخت بدهی نفتی 250 میلیون دلاری خود آغاز می‌کند. این بدهی نفتی مربوط به سال 2012 است و در سال 2021 دو کشور توافق کردند که سریلانکا به خاطر به تحریم‌های آمریکا، آن را با صدور چای به ایران بازپرداخت کند، اما بحران مالی سریلانکا باعث شد تا این تبادل با دو سال تاخیر صورت گیرد. با چای بازپرداخت...

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه گفت: امسال طرح ایجاد 50 هزار پورت پرسرعت فیبرنوری را در دست اقدام داریم و با عملیاتی شدن این طرح در مجموع کرمانشاه صاحب 70 هزار پورت فیبرنوری می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - رییس هیات سوارکاری گنبدکاووس درشرق استان گلستان گفت: هفته دهم مسابقات کورس بهاره این شهرستان به سبب همزمانی با عید سعید قربان برگزار نمی‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کلاس‌های مربیگری B آسیا امروز در تهران به پایان رسید و قرار است اختتامیه این دوره روز دوشنبه برگزار شود. سیدجلال حسینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، در خصوص حضور در کلاس‌های مربیگری B آسیا اظهار داشت: این کلاس‌ها در 2 دور و در 16 روز برگزار شد. تدریس در این دوره زیر نظر استاد احمد سنجری و با کمک آقای صادقی برگزار شد و باید بگویم واقعا...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روز دهم خرداد ماه برنامه ای با محوریت مطالبه‌گری از مسئولان سازمان صدا و سیما به منظور نقد و بررسی منصفانه عملکرد این سازمان به همت بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) برگزار شد. این برنامه با استقبال گرم دانشجویی روبرو شد و پاسخگویی صمیمی و صادقانه آقای جبلی، رئیس رسانه ملی را نیز به دنبال داشت. با وجود برگزاری این برنامه در کمال احترام و انتقاد...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هواشناسی با صدور هشدارهای سطح نارنجی و زرد، از فعالیت سامانه بارشی همراه با وزش باد شدید خبر داد و اعلام‌کرد: بارش‌ها برای شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی شدید و با احتمال وقوع سیلاب است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرهیختگان نوشت در مطلبی درباره انتصاب دبیر ستاد امر به معروف نوشت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر با کج‌سلیقگی، به ظرافت‌ها توجهی نداشته و با روی کار آمدن چهره‌های نامناسب در مقام مسئولیت دبیر ستاد، امر به معروف و نهی از منکر را به برخوردهای قهری یا ایجاد حواشی و تفرقه در جامعه تبدیل کرده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وبسایت رادو فردا نوشت: بامداد سه‌شنبه 30 خرداد، هزار نیروی پلیس آلبانی، برای بازرسی و تفحص از مقر سازمان مجاهدین خلق وارد اردوگاه اشرف 3 شدند، اما این اقدام به زد و خورد با اعضای سازمان کشیده شد. در این درگیری، 21 عضو سازمان و 15 مأمور پلیس آلبانی مجروح شدند و چند خودرو هم آسیب دید. آلبانی از سال 2013 و در پی تعطیلی اردوگاه سازمان در عراق، به درخواست...

خبرگزاری مهر

اصفهان - فعال فرهنگی خمینی‌شهر گفت: تنها سینمای تعطیل شده خمینی شهر در انتظار احیا و بازسازی است و مسئولان باید این سینما را از پیچ و خم اداری خارج و به مردم واگذار کنند.