جمعه 20 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عکس هایی از محمد دلاوری مجری معروف تلویزیون همراه با دخترش منتشر شده است.

خبرگزاری تسنیم

سفیر ایران در روسیه در حاشیه دومین مجمع بین‌المللی آلتای در گفتگو با تاس اعلام کرد که مسکو و تهران در پروژه مشترک راه آهن خود در مسیر رشت - آستارا پیش‌رفت‌های خوبی داشته‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرحان حق معاون سخنگوی سازمان ملل متحد روز جمعه به وقت محلی اعلام کرد نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره اجرای قطعنامه 2231 در خصوص ایران در ماه آینده میلادی (جولای) برگزار می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازندگان دنیای مخدرها هر از چند گاهی یک ماده جدید رو می‌کنند. به تازگی هم ماده مخدری به اسم زامبی تولید و پخش شده که اثرات عجیب و غریبی روی انسان‌ها می‌گذارد.

خبرگزاری مهر

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای امروز در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و برخی از مناطق واقع در سواحل دریای خزر رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرهیختگان نوشت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر با کج‌سلیقگی، به ظرافت‌ها توجهی نداشته و با روی کار آمدن چهره‌های نامناسب در مقام مسئولیت دبیر ستاد، امر به معروف و نهی از منکر را به برخوردهای قهری یا ایجاد حواشی و تفرقه در جامعه تبدیل کرده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: قبل از سفر اگر معاینه فنی هم دارید باز برای کنترل خودرو به تعمیرگاه مراجعه کنید.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس مسائل منطقه گفت: توافق ایران و عربستان در پکن فضای دوستانه تری را بین ایران و شش کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس ایجاد کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: معلوم نیست برنامه هفتم به بودجه 1403 برسد و اگر نرسد دولت بعدی باید روی این برنامه کار کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وضعیت مجاهدین خلق را که می‌بینیم، بسیار متاسف می‌شویم که چگونه ممکن می‌شود حضور مجموعه‌ای از افراد در دل چنین ساختاری ادامه پیدا کنند و در قالب فرقه‌ای متحجر درآیند و انواع و اقسام شکست‌ها و خفت‌ها را تجربه کنند، ولی همچنان در سنین بالای 50 تا 70 سالگی به چنین خط‌مشی احمقانه‌ای ادامه دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یکی از محصولات کشاورزی مهم در همدان پس از سال‌ها پیگیری و اعلام رسمی دفتر بین‌المللی سازمان جهانی مالکیت معنوی و فکری WIPO در ژنو سوئیس در تاریخ 18 خردادماه 1402 با شماره آگهی به شماره AO-1273 به ثبت جهانی رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امروز با گذر موج تراز میانی جو از نوار شمالی در مناطقی از کشور شاهد رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید خواهیم بود.

خبرگزاری مهر

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: تلاش برای سازگاری در کنار مودت، لازمه تشکیل یک خانواده صمیمی است که باید قدر این مودت را دانست.

وب‌گاه خبر آنلاین

میزان نوشت: در تصوی زیر عبوری به ایران قدیم خواهیم داشت.