جمعه 20 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه مشرق نیوز

عوامل وابسته به مولوی عبدالحمید روز 29 خرداد یک ببر کاغذی ساختند تا شبکه اینترنشنال آن را شکار کند. ادعا را تبدیل به مبنا و بر اساس همان مبنای موهوم، شروع به سناریوسازی رسانه‌ای کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

پیروز حناچی در بخشی از یک گفت‌وگوی مفصل درباره تجربه و اهدافش برای دوچرخه‌سواری توضیحاتی داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گروه خودروسازی سایپا در طرحی جدید از فروش قسطی کوییک صفر خبر داد. قیمت نهایی خودرو در زمان تحویل محاسبه خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تثبیت بازار ارز به عنوان مهمترین عامل ثبات اقتصادی در دولت سیزدهم همواره مورد تاکید دولت و بانک مرکزی بوده و در این راستا تاکنون 16 سیاست اجرایی شده است.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: وزش باد شدید همراه با گرد و خاک با شدت بیشتر از امروز / دوشنبه / در نیمه شمالی این استان آغاز شد و تا دوشنبه هفته جاری ادامه دارد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل فرابورس با اشاره به این که سهام 9 شرکت از استان یزد در بازارهای فرابورس معامله می‌شوند، گفت: 8 شرکت نیز در صف ورود به فرابورس هستند که 4 شرکت پذیرش شدند و 4 شرکت نیز در شرف پذیرش هستند.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل بورس تهران گفت: به زودی بازاری تحت عنوان «بازار سرمایه‌گذاران حرفه‌ای» فعال می‌شود که در این بازار، بورس تهران پذیرای پروژه‌های بزرگ و متوسط با استانداردهای حرفه‌ای حسابداری خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به مشکلات مردم شهرستان بشاگرد هرمزگان در بخش‌های مختلف، گفت: این موارد را برای باز شدن گره‌های زندگی مردم به دستگاه اجرایی خاص خود منتقل و با مسوولان رایزنی می‌کنم.

خبرگزاری تسنیم

معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس گفت: در سال گذشته با استفاده از ابزار بدهی شرکت‌ها توانستند 120 هزار میلیارد تومان تامین مالی کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سال‌هاست مساله درآمدهای ناشی از ترانزیت، به بحث مهم میان کارشناسان و مقام‌های دولتی تبدیل شده؛ با این‌حال سهم ایران از ترانزیت در جنوب غرب آسیا ناچیز است؛ آخرین گزارش‌ها از بهره‌برداری زیر 10 درصد از ظرفیت ترانزیتی کشور خبر می‌دهند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سوختن مشعل‌های گازی یکی از عوامل آلودگی هوا در جنوب کشور به ویژه منطقه عسلویه است در حالی که شعله‌ور بودن این مشعل‌ها از یک طرف آلودگی محیط‌زیستی و از طرف دیگر ضرر اقتصادی به همراه دارد بر این اساس جمع‌آوری و فرآوری آنها جزو برنامه‌های دولت سیزدهم است که برای رسیدن به مرحله صفر سازمان محیط‌زیست و وزارت نفت همکاری می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه جوان در مطلبی درباره سخت گیری در مورد حجاب نوشت: یک زمانی سختگیری‌های بیش از اندازه و بی‌مورد در باره حجاب به خرج دادیم. به عنوان مثال اگر یک دختر دانش‌آموز جوراب سفید می‌پوشید از مدرسه اخراج می‌شد.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت سیزدهم منطقی ترین دولت است، گفت: دولت قبلی باعث یاس و ناامیدی مردم شد.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - معاون سوادآموزی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شاخص رشد باسوادی در کشور90.7 درصد است گفت: نرخ با سوادی در این استان به 87.05 درصد رسید که با میانگین کشوری 10 درصد فاصله دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس در شرایطی قرار دارد که نمی توان انتظار رشد پرشتاب از آن داشت. اما ممکن است بازار حرکتی کم جان به سمت بالا داشته باشد.