شنبه 15 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه 55 آنلاین

معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر از مرگ شش تن در پی وقوع دو حادثه رانندگی در آذربایجان شرقی و غربی و خبر داد.

خبرگزاری دانا

مدیرکل گمرک استان زنجان با بیان اینکه 46 درصد ارزش دلاری واردات استان زنجان افزایش داشته است، گفت: واردات ورود موقت استان زنجان در 6 ماهه اول 281 میلیون دلار و ارزش وزنی آن 244 هزار تن است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر کشور گفت: اغتشاشات توسط دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی در سراسر کشور کنترل شده و اغتشاشگران بازداشت شده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ازدحام جمعیت در این مسابقه فوتبال 130 کشته برجای گذاشت که بیشتر آن‌ها پس از پرتاب گاز اشک آور پلیس برای متفرق کردن شورش‌ها زیر پا گذاشته شدند و آن را به یکی از مرگبارترین رویداد‌های ورزشی جهان تبدیل کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی از وزش باد شدید موقت و خیزش گرد و خاک در 18 استان کشور خبر داد.

خبرگزاری دانا

مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری قم از نور افشانی آسمان قم در شب ورود حضرت معصومه به قم خبر داد و گفت: مسیر ورود حضرت معصومه سلام الله علیه به قم گلباران خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تعدادی از مسئولین سازمان زندان‌ها در بیمارستان محل بستری حادثه دیدگان آتش‌سوزی زندان اوین حضور یافتند.

خبرگزاری دانا

مدیر اداره گردشگری و امور زائران سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم با اشاره به اینکه قم در عرصه داخلی و بین المللی در حوزه گردشگری مقاومت فعالیت خواهد کرد گفت: پیگیر ثبت روز قم در تقویم ملی هستیم.

خبرگزاری مهر

نماینده تجاری روسیه در ایران می‌گوید در جریان برگزاری نشست کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و روسیه، دو طرف برای راه‌اندازی یک سیستم شبه سوییفت توافق خواهند کرد.

وب‌گاه گسترش

احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی گفت: کودکانی که به عنوان کودکان کار و خیابانی از سوی سرشبکه‌ها و باند‌ها و برخی از خانواده‌ها استثمار می‌شوند، ماهیانه درآمدی بین 50، 100 و 150 میلیون تومانی را دارند که رقم بسیار قابل توجهی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به گفته ستاد برگزاری جشنواره سی‌ونهم؛ تماشای آثار جشنواره فیلم کوتاه تهران برای عموم مخاطبان آزاد است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس ستاد مرکزی یوم الله 13آبان گفت: مراسم امسال پس از حوادث اخیری که در کشور پشت سرگذاشتیم، با همت تمامی دستگاه‌ها به حماسه‌ای ماندگار تبدیل خواهد شد.

خبرگزاری دانا

حقدادی گفت: برای رفع نواقص و رعایت استانداردهای مدنظر AFC در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک حدود 12 تا 15 میلیارد تومان اعتبار موردنیاز خواهد بود که از اعتبارت سفر ریاست محترم جمهور منابعی بدین منظور تأمین شده است.