شنبه 15 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه عرشه آنلاین

جواد کریمی قدوسی می‌گوید: می‌خواستند در آتش‌سوزی بزرگ اوین یک جمعی از زندانی‌ها کشته شوند و مهدی هم با آن سوابقش کشته شود و برای جمهوری اسلامی مظلوم پاپوش درست کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: وحیدی گفت: افرادی که سابقه کیفری دارند و مصرانه به دنبال اغتشاش و دست به تخریب زده‌اند، برابر با قانون با آن‌ها رفتار خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مراسم افتتاحیه بخش تئاتر خیابانی هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت، صبح 26 مهر در میدان امیرچخماق یزد برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر هدف از سفر به استان را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: در ادامه سفر‌هایی که به استان‌های مختلف انجام می‌شود در بوشهر ضمن بررسی طرح‌های مختلف، رفع کمبود‌ها و نیاز‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد. وی بازدید از منطقه و جزیره خارگ و نشست با مسئولان این جزیره را از دیگر برنامه‌ها دانست و تصریح کرد: در مرکز استان...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مراسم تکریم و معارفه شهردار منطقه 22 تهران با حضور علیرضا جاوید معاون هماهنگی و امورمناطق شهرداری تهران برگزار شد. جاوید در این مراسم گفت: زیرساخت‌های منطقه 22 جزو ناقص‌ترین زیرساخت‌ها میان مناطق تهران بشمار می‌رود. این منطقه برخلاف دکور و ظاهر شیک، باطنی با زیرساخت‌های کم دارد. معاون هماهنگی و امورمناطق شهرداری تهران، مهم‌ترین زیرساخت‌ها را...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مهدوی گفت: در 6 ماهه نخست امسال با تلاش و کوشش اعضای شورای حل اختلاف استان 22 محکوم به قصاص به زندگی بازگشتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جانشین فرمانده انتظامی لرستان از کشف 7 قبضه سلاح غیرمجاز در شهرستان کوهدشت خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

احتمال نفوذ گرد و خاک از استان‌های مجاور و کاهش کیفیت هوا به‌ویژه در غرب و نیمه‌جنوبی و رگبار باران و بارش برف در نیمه‌شمالی استان همچنین کاهش دما در بیشترمناطق پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری دانا

محمد جوانی با بیان اینکه نخبگان نباید آتش بیار معرکه باشند، گفت: اکنون که کشور دچار این اتفاقات شده، انتظار می‌رود خواص و نخبگان علی‌رغم انتقاداتی که دارند، صف خود را از فتنه‌گران و آشوبگران جدا کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، وزیر خارجه اوکراین بعد از ظهر سه شنبه به وقت تهران خواستار قطع روابط کامل با ایران شد. وزیر خارجه اوکراین روز دوشنبه نیز خواستار تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه ایران با ادعای استفاده روسیه از هواپیما‌های بدون سرنشین ساخت ایران شده بود. «دیمیترو کولبا» وزیر خارجه اوکراین روز دوشنبه با ادعای استفاده ارتش روسیه از پهپاد‌های ساخت ایران در نبرد علیه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد حسیبی گفت: شاید بر میزان ذخایر سرم ما افزوده نشده باشد، اما با شیوع زودهنگام آنفلوآنزا، دچار این کمبود شده‌ایم و به همین خاطر موجودی سرم را به بیماران بستری تخصیص داده ایم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در پی وقایع ناگوار عصر یکشنبه دهم مهرماه 1401، هیئت رئیسه دانشگاه شریف با صدور اطلاعیه‌ای ضمن عذرخواهی بابت مشکلات ایجاد شده برای دانشجویان و اعضای خانواده شریف، به تشریح برخی از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در این زمینه پرداخت. متن اطلاعیه: همکاران گرامی، دانشجویان عزیز، و همه اعضای خانواده بزرگ دانشگاه صنعتی شریف با سلام. در پی وقایع ناگوار...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محمدرضا حیدرهایی از اختصاص اعتبار به برخی دستگاه‌ها در خصوص جمع‌آوری کودکان کار و خیابان گلایه کرد.

خبرگزاری دانشجو

وب‌گاه الف

نماینده تجاری روسیه در ایران می‌گوید در جریان برگزاری نشست کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و روسیه، دو طرف برای راه‌اندازی یک سیستم شبه سوییفت توافق خواهند کرد.

وب‌گاه الف

عضو هیئت‌رئیسه مجلس بابیان اینکه سید صولت مرتضوی ثبات فکری داشته و دارد گفت: وی از مجلس رای اعتماد می گیرد.