شنبه 15 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس قوه قضاییه در نشست هیئت عمومی دیوان عالی کشور شرکت کرد.

وب‌گاه فرارو

روز گذشته (دوشنبه 25 مهر ماه) یکی از کارگران پیمانکاری شاغل در کارخانه ایران تایر مهدی شهر سمنان به دلیل اختلاف با کارفرما اقدام به خودسوزی با «تینر» می‌کند که در نتیجه آن سه نفر از همکاران که اقدام به نجات وی می‌کنند نیز دچار سوختگی می‌شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده تهران گفت: صولت مرتضوی سابقه طولانی در امور اجرایی داشته، او شهردار کلانشهر مشهد و استاندار، معاون وزیر کشور و معاون رئیس جمهوری بوده که این حاکی از شناخت او در حوزه اجرایی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم کوتاه «نوشابه مشکی» به تهیه‌کنندگی محمدجواد موحد و کارگردانی محمد پایدار، تولید شده در باشگاه فیلم سوره برای نخستین بار در سی و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌کوتاه تهران رونمایی خواهد شد. همزمان با حضور «نوشابه مشکی» در جشنواره فیلم‌کوتاه تهران، از پوستر و تیزر رسمی این اثر رونمایی شد. «نوشابه مشکی» اثری در ژانر...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مجتبی شفیعی مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک تهران درباره سرانجام دوچرخه‌های اشتراکی اظهارداشت: مجموعه قبلی قراردادشان تمام شده است و به دنبال شرکت جدید هستیم. ما ممنوعیتی برای ارائه خدمت از طرف مجموعه قبلی نداشتیم و این شرکت تصمیم گرفت تا دوچرخه‌ها را جمع آوری کند. شفیعی در رابطه با مهیا شدن شرایط برای فعالیت دوباره دوچرخه‌های اشتراکی در تهران...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابراهیم حسن زاده، مدیرکل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران گفت: با پیگیری معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه و موافقت رئیس دانشگاه تهران، از اول آبان ماه 1401 کلیه اعضای هیأت علمی دانشگاه تهران و افراد تحت تکفل آن‌ها از 50 درصد یارانه حق بیمه تکمیلی درمان برخوردار خواهند شد. وی یادآور شد: کلیه کارکنان دانشگاه تهران پیش از این، از یارانه...

وب‌گاه خبر آنلاین

آفتاب یزد نوشت: همین حالا سوپرمارکت ها تخم مرغ را شانه 110 تا 120 هزار تومان به فروش می رسانند بعد مصاحبه پشت مصاحبه که قیمت بالای نود هزار تومان تخلف است خب جلوی تخلف را بگیرید! همین که چرا باید مردم 90 هزار تومان پول تخم مرغ بدهند هم جای بحث و داستان دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دانشگاه صنعتی شریف درباره اقدامات انجام شده پس از وقایع عصر یکشنبه دهم مهرماه توضیحاتی داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور گفت: هزینه هایی که تراکتور انجام داده از بیت المال تامین نشده است.

وب‌گاه ورزش سه

کمیته داوران اسامی پنج داوری را که در تست اخیر قبول شدند، به عنوان داوران هفته دهم قرار داده است.

وب‌گاه ورزش سه

با اعلام اسامی داوران هفته دهم رقابت های لیگ برتر، وحید کاظمی و علی صفایی برای استقلال و پرسپولیس سوت می زنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همه ما خاطراتی داریم که ترجیح می‌دهیم آنها را فراموش کنیم؛ چه یک رابطه عاطفی سابق، چه یک لحظه خجالت‌آور باشد، شاید دوست نداشته باشیم دیگر آنها را به خاطر بیاوریم.

وب‌گاه الف

وزیر کشور گفت: امنیت کشور ایران، مردم محور است و مردم خود آن را تامین می‌کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس ستاد مرکزی یوم الله 13آبان گفت: مراسم امسال پس از حوادث اخیری که در کشور پشت سرگذاشتیم، با همت تمامی دستگاه‌ها به حماسه‌ای ماندگار تبدیل خواهد شد.