جمعه 14 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه عصر ایران

حالا که حداقل نمی‌توانید برای مردم کاری کنید و کسب و کارهای آن را سروسامان دهید، لطفا با حرف‌هایتان روی اعصاب آنها هم راه نروید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رویداد اعضای تیم ملی تکواندوی برای حضور در مسابقات بااهمیت گرندپری منچستر هنوز صادر نشده و تکلیف این تیم تا فردا (چهارشنبه) مشخص می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئولان سازمان زندان‌ها با حضور در بیمارستان محل بستری حادثه‌دیدگان آتش‌سوزی زندان اوین در جریان رسیدگی به وضعیت درمانی آنان قرار گرفتند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی شورای نگهبان از تایید «لایحه کاهش نرخ حقوق گمرکی مواد اولیه، واسطه‌ای، اجزاء و قطعات و ماشین آلات و تجهیزات» به یک درصد خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اقتصادی رئیس جمهور در نشست هم‌اندیشی با اعضای انجمن تجارت قطر بر ضرورت همکاری‌های مشترک تجار تهران - دوحه در بخش‌های مختلف تاکید کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: معمولا در خوددرمانی بیماری‌های ویروسی، افراد از داروهای آنتی‌بیوتیک استفاده می‌کنند که ما مصرف آن‌ها را تایید نمی‌کنیم؛ زیرا این داروها برای بیماری‌های باکتریایی مناسب بوده و طول درمان را نیز افزایش می‌دهد.

وب‌گاه گسترش

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی را مردمی ترین وزارتخانه دولت برشمرد و گفت: رییس جمهور مردمی ترین مدیر دولت را برای سکان هدایت این وزارتخانه پیشنهاد کرد.

خبرگزاری تسنیم

تمرینات تیم فوتبال استقلال برای آماده‌سازی دیدار مقابل آلومینیوم اراک در هفته دهم لیگ برتر در مجموعه انقلاب پیگیری شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به دنبال اطلاعیه مورخ 4 مهر 1401 در سایت سازمان سنجش، معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت پذیرش رشته تحصیلی نیمه‌متمرکز کارشناسی ناپیوسته فوریت‌های پزشکی پیش‌بیمارستانی دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی باید برای اطلاع از نحوه مصاحبه از امروز سه شنبه 26 مهر به سایت دانشگاه مورد نظر مراجعه کنند. مرحله مصاحبه برای کد رشته‌محل‌های 1185 تا 1228 مربوط به...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سردار ذوالقدر گفت: امروز به جای بمب و خمپاره، سیگنال‌ها از طریق فضای مجازی وارد می‌شوند و عده‌ای را فریب می‌دهند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف بیش از هزار بطری نوشیدنی قاچاق در انباری در شمال تهران خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - داوران بازی‌های هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور معرفی شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اقتصادی رئیس جمهور درباره جایگاه استراتژیک ایران در منطقه جنوب غرب آسیا، تاکید کرد: با اجرای کریدور راهبردی شمال - جنوب زمینه ارتباط سریع و امن قطر با کشورهای آسیای میانه، روسیه و اروپا فراهم خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس کل بانک مرکزی از صدور چک الکترونیک در دو هفته آینده خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل بازرسی وزارت راه و شهرسازی گفت: 2 مدیر در چهارمحال و بختیاری، 2 مدیر در کردستان و 2 مدیر در کرمانشاه به دلیل تخلفات اداری و عدم ارائه خدمات مناسب به مردم عزل و استعفا داده اند.