جمعه 14 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محسن سلیمانی مجددا به عنوان سرپرست دبیری به فدراسیون ژیمناستیک بازگشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اینفانتینو نوشت: من به شدت تحت تأثیر افکار و ملاحظات شما قرار گرفتم و مطمئن باشید که اعتماد و دلگرمی که به من نشان دادید در خاطرم خواهد ماند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، چهار هموطن در 24 ساعت گذشته به دلیل ابتلا به کووید19 جان خود را از دست دادند.

خبرگزاری دانا

سیزدهمین یادواره گرامیداشت و تکریم شهدای وحدت برای درس گرفتن از راه دلدادگی به خدا که این راه دلدادگی به شهدا طی کردن راه سعادت و خوشبختی است در زاهدان برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نخست‌وزیر پیشین پاکستان که با رای منفی پارلمان کشورش برکنار شد، تصمیم دارد اگر دولت تاریخی را برای برگزاری یک انتخابات زودهنگام تعیین نکند، یک راهپیمایی اعتراضی به سمت اسلام‌آباد در ماه جاری میلادی برگزار کند.

خبرگزاری دانا

استاندار زنجان با بیان اینکه باید متفاوت عمل کرد و علت هزینه‌ای که در طول این 43 سال شده به کودکان ذکر شود، گفت: صرفا اتکا به یک روز خاص 13 آبان و صرفا شعار دادن و پلاکارد دست دانش‌آموز دادن دردی را دوا نخواهد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: سردار ذوالقدر گفت: امروز به جای بمب و خمپاره، سیگنال‌ها از طریق فضای مجازی وارد می‌شوند و عده‌ای را فریب می‌دهند و با ابزارهای دشمن در سنگر فضای مجازی و الکترونیکی روبه‌رو هستیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در پی وقایع ناگوار عصر یکشنبه دهم مهرماه 1401 در محوطه پیرامونی دانشگاه و آسیب به بعضی از دانشجویان عزیز و اساتید محترم و هتک حرمت ساحت علم و دانشگاه، هیئت رئیسه دانشگاه حسب وظایف و مسئولیت خود دفاع از کیان دانشگاه و رفع آسیب‌های ایجاد شده را به‌عنوان اولویت اصلی خود قرار داده است.

خبرگزاری دانا

قهرمان جهانی کشتی با اشاره به عدم‌حمایت از قهرمانان ورزشی در زنجان گفت: مسئولان زنجانی هیچ حمایتی از ورزشکاران نمی‌کنند و برای امنیت شغلی قهرمانان ورزشی تنها وعده می‌دهند.

خبرگزاری دانا

به دلیل بعد مسافت و پهناوری شهرستان سرباز و وقوع حوادث جاده ای، نبود پایگاه اورژانس 115 در منطقه کشیکور، برای روستائیان مشکل ساز شده است.

وب‌گاه عصر ایران

وجود عواملی همچون آرسنیک در آب‌های سطحی یا زیرزمینی در بسیاری از مناطق کره زمین، ناشی از ویژگی زمین شناسی، بسیار معمول است.

خبرگزاری دانا

در جلسه توسعه صادرات استان زنجان موضوعات مختلفی از قبیل کنترل تورم در شهریورماه زنجان و صادرات تک محصولی در استان زنجان مطرح شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، واکاوی وقایع اخیر کشور با عنوان «هویت نسلی و طبقاتی اعتراضات1401» از سلسله نشست‌های پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی حوزه هنری با حضور سینا کلهر، رضا صمیم، سجاد صفارهرندی و بهاره آروین در سالن تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار شد. در این نشست سینا کلهر معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: اتفاقات اخیر تقابل جامعه با جامعه نیست. وی در ادامه با بیان اینکه البته تأمل...

خبرگزاری مهر

مشهد نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مسئله ورزش بانوان با ماهیت و شکل امروزی و درخشش ظرفیت‌های فراوان خواهران متدین ما، مدیون انقلاب اسلامی است.

وب‌گاه الف

برنامه «جهان‌آرا» در پخش دوشنبه شب خود موضوع «منطق تحلیل و مواجهه با حوادث اجتماعی» را مورد بررسی قرار داد.