جمعه 14 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سایت خبری استادالدوحه در گزارشی از انتظار هواداران تیم ملی فوتبال ایران برای صعود از مرحله گروهی در جام‌جهانی قطر نوشت.

خبرگزاری مهر

اسامی داوران هفته دهم لیگ برتر فوتبال که روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود، اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی تیم بسکتبال رعد پدافند هوایی تهران با اشاره به اینکه تیم جوانی را راهی لیگ برتر کرده است، گفت: ما نسل جوانی داریم که بسیار پویا و پرهیجان است و باید با توجه و برنامه‌ریزی، شرایط مناسب را برای فعالیت و موفقیت این نسل فراهم کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بنابر اعلام وزارت بهداشت، در 24 ساعت گذشته 307 بیمار کووید 19 در کشور شناسایی شدند و متاسفانه چهار بیمار نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.

خبرگزاری دانا

اسامی داوران قضاوت کننده هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد.

وب‌گاه گسترش

سازمان هواشناسی نسبت به فعالیت سامانه بارشی و رگبار باران در 12 استان و وزش باد موقت و خیزش گرد و خاک در 18 استان هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گونزالو هیگواین ستاره گلزن آرژانتینی پس از نمایش‌های به‌یادماندنی در فوتبال، شب گذشته در آمریکا کفش‌هایش را برای همیشه آویخت.

خبرگزاری مهر

اصفهان - برای دومین سال پیاپی، نخبه آران و بیدگلی در فهرست 2 درصد دانشمندان برتر جهان قرار گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر کشور با اشاره به اینکه خواب دشمنان تعبیر نخواهد شد، گفت: امنیت کشور و استان بوشهر بسیار خوب است و دشمنان تصور می‌کنند می‌توانند امنیت کشور را به خطر بیندازند.

خبرگزاری تسنیم

اسامی داوران هفته دهم لیگ برتر از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

افرادی که از طریق یک برنامه اجاره خانه، مهمان آپارتمانی در آمریکا شده بودند آن را به چیزی شبیه یک صحنه جنایی تبدیل کردند؛ صاحب این آپارتمان در تیک تاک نوشت: «باورکردنی نیست. مهمانان خانه را ویران کرده‌اند.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

دوره تحولی دولت سیزدهم، رتبه استاندارد ایران بین 167 کشور دنیا از 26 به 22 ارتقا پیدا کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوشه‌نشینی مرتضی آقا تهرانی نماینده تهران و چهره شاخص جریان پایداری با یکی از روحانیون مجلس در حاشیه جلسه علنی امروز بهارستان مورد توجه رسانه ها قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

دبیر سابق فدراسیون ژیمناستیک یکبار دیگر این پست را البته این بار به عنوان سرپرست در اختیار گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

احمد احمدی صدر گفت: کودکانی که به‌عنوان کودکان کار از سوی سرشبکه‌ها و باند‌ها استثمار می‌شوند، ماهیانه درآمدی 50، 100 و 150 میلیون تومانی دارند.