یک‌شنبه 15 مهر 1403

استقبال مردم پاتاوه از پرچم متبرک امام رضا (ع)+ تصاویر

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
استقبال مردم پاتاوه از پرچم متبرک امام رضا (ع)+ تصاویر

در ادامه حضور خدام بارگاه ملکوتی ثامن الائمه علی ابن موسی الارضا (ع) در استان کهگیلویه وبویراحمد، پرچم متبرک حرم رضوی به پاتاوه رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در ادامه حضور خدام بارگاه ملکوتی ثامن الائمه علی ابن موسی الارضا (ع) در استان کهگیلویه وبویراحمد، پرچم متبرک حرم رضوی به پاتاوه رسید.

همزمان با گرامیداشت دهه کرامت و ورود کاروان بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الائمه و حاملان پرچم حرم مطهر، آیین استقبال از کاروان رضوی در مصلی شهر پاتاوه برگزار شد.

مشتاقان و دلدادگانِ امامت و ولایت در پاتاوه با شور و شعف بسیار درحالی که اشک شوق از چشمانشان جاری بود، از خادمین حرم رضوی با سردادن نوای دلنشین «رضا (ع)؛ رضا (ع)» و اهدای گل استقبال کرده و با سوز و نیازی خالصانه، آکنده از عطر حرم رضوی شدند و عشق و ارادت خود به اهل بیت (ع) و به ویژه حضرت امام رضا (ع) را به منصه ظهور رساندند.

در ادامه کاروان خادمین حرم حضرت امام رضا (ع) به دیدار امام جمعه پاتاوه رفته سپس با گرداندن پرچم سبز گنبد طلای هشتمین خورشید آسمان معرفت، مورد استقبال گرم مردم پاتاوه قرارگرفت.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

انتهای پیام /

استقبال مردم پاتاوه از پرچم متبرک امام رضا (ع)+ تصاویر 2
استقبال مردم پاتاوه از پرچم متبرک امام رضا (ع)+ تصاویر 3
استقبال مردم پاتاوه از پرچم متبرک امام رضا (ع)+ تصاویر 4
استقبال مردم پاتاوه از پرچم متبرک امام رضا (ع)+ تصاویر 5
استقبال مردم پاتاوه از پرچم متبرک امام رضا (ع)+ تصاویر 6
استقبال مردم پاتاوه از پرچم متبرک امام رضا (ع)+ تصاویر 7
استقبال مردم پاتاوه از پرچم متبرک امام رضا (ع)+ تصاویر 8