یک‌شنبه 1 مهر 1403

استوری نوید محمد زاده خون پرسپولیسی ها را به جوش آورد

وب‌گاه گسترش مشاهده در مرجع
استوری نوید محمد زاده خون پرسپولیسی ها را به جوش آورد

نوید محمدزاده، بازیگر سینما که همواره از عشق عمیقش به تیم استقلال سخن گفته، پس از پیروزی این تیم با انتشار یک استوری، دو قهرمانی آبی‌ها در آسیا را به رقبای خود یادآوری کرد.

نوید محمدزاده در واکنش به برد استقلال استوری جالبی منتشر کرد. استقلال در هفته اول لیگ نخبگان آسیا موفق شد الغرافه قطر را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد و صدرنشین این هفته از مسابقات شود.

نوید محمدزاده بازیگر ایرانی متولد 17 فروردین سال 1356 که با نقش آفرینی در فیلم عصبانی نیستم نام خود را بر زبان ها انداخت. او با بازی های حرفه ای در فیلم هایی همچون ابد و یک روز و بدون تاریخ بدون امضا موفق به دریافت سیمرغ بلورین شد.

وی از سال 1382 بعد از دریافت دیپلم به آموزشگاه بازیگری در کرج رفت. او از طرفداران دو آتیشه تیم استقلال بوده و همیشه این علاقه خود را به شکلی واضح نشان داده است. از طرفداران فیلم بهروز وثوق می باشد.

نوید در خانواده ای پر جمعیت با 12 فرزند متولد شد که خود او فرزند آخر خانواده است. او به همراه خانواده تا دوسالگی در تهران بود و و بعد از به ایلام مهاجرت رفته اند و تا پایان دوران راهنمایی خود در این شهر ماندند.

وی با تلاش های زیاد سرانجام در سال 1386 با فیلم در میان ابرها به عنوان نقش مکمل مرد جلوی دوربین رفت. بعد از به دست آوردن اولین تجربه بازیگری به سمت تئاتر رفت و یکسال بعد با نمایش ماه در آب در صحنه تئاتر حضور پیدا کرد. نوید محمدزاده در سال 1390 به عنوان مجری قسمت هایی از برنامه دوستان شبکه جام جم را در کنار سارا رسول زاده اجرا کرد.

استوری نوید محمد زاده خون پرسپولیسی ها را به جوش آورد 2