جمعه 28 اردیبهشت 1403

اسحاق جهانگیری

اسحاق جهانگیری

وب‌گاه خبر آنلاین

روبرت بگلریان، نماینده اقلیت‌های مذهبی در مجلس معتقد است: قالیباف با توجه به ملاحظات حاکمیتی به مسائل عام جامعه نگاه می‌کند، همینطور دغدغه‌های حاکمیت دارد و شاید به خاطر اینکه شرایط کشور به نوعی شده که با توجه به ملاحظات منطقه‌ای ایجاب می کند که ابعاد سیاسی مسائل پررنگ تر از ابعاد حقوقی آن باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اسحاق جهانگیری در کنکره حزب کارگزاران سازندگی گفت: یأس بزرگی بر سر راه مردم قرار گرفته و افق‌گشایی بزرگ‌ترین کاری است که باید انجام شود و برای افق‌گشایی همه کسانی که می‌توانند نقشی داشته باشند، باید نقشی ایفا کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اسحاق جهانگیری، عضو شاخص حزب کارگزاران در کنگره حزب متبوعش در واکنش به اوج گرفتن حملات رژیم صهیونیستی در غزه و بمباران بیمارستان ها، درحالی که بغض کرده بود گفت: مثل همه مردم ایران و انسان‌دوستان در دنیا همدردی خود با مردم مظلوم غزه را اعلام می‌کنیم به خصوص کسانی که بدون هیچ سرپناهی، بمب‌های وحشیانه بر سرشان ریخته می‌شود. نظام بین‌الملل برای حل این گونه مسائل بسیار عاجز است و قادر نیست...

وب‌گاه منیبان

اسحاق جهانگیری درباره دیدار با رئیسی گفت: گفتم بدون برجام یک روز خوش در کشور نخواهید داشت. به گزارش منیبان، اسحاق جهانگیری در کنگره حزب کارگزاران با اشاره به دیدارش با رئیسی بعد از روی کار آمدن گفت: به او گفتم بگذارید روحانی و ظریف در 2 ماه باقیمانده تا مستقر شدن شما، برجام را به سرانجام برسانند. گفتم بروید صحبت کنید بدون برجام یک روز خوش در کشور نخواهید داشت. معاون اول رئیس جمهوری...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جهانگیری تاکید کرد: به رئیسی گفتم اگر تحریم‌ها هست، تیمی بچینید که بتواند در تحریم کشور را اداره کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اسحاق جهانگیری درباره دیدارش با ابراهیم رئیسی گفت: به او گفتم بگذارید روحانی و ظریف در 2 ماه باقیمانده تا مستقر شدن شما، برجام را به سرانجام برسانند. گفتم بروید صحبت کنید، بدون برجام یک روز خوش در کشور نخواهید داشت. اسحاق جهانگیری جزئیاتی از دیدارش با ابراهیم رئیسی بعد از پیروزی در انتخابات و پیش از مستقر شدن در پاستور را روایت کرده است. به گزارش عرشه آنلاین، اسحاق جهانگیری در کنگره...

وب‌گاه عصر ایران

اسحاق جهانگیری افزود: فکر می‌کردند یک دکمه ای هست که آن را می‌زنند و اقتصاد کشور راه می‌افتد. چون یک روز کار اجرایی نکرده بودند، یک دهداری، یک فرمانداری اداره نکرده بودند که بفهمند کار چیست. می گفتند بدون مذاکره، بدون برجام می‌توانیم اداره کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

اسحاق جهانگیری جزئیاتی از دیدارش با ابراهیم رئیسی بعد از پیروزی در انتخابات و پیش از مستقر شدن در پاستور را روایت کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سید محمود میرلوحی، معاون وزیر کشور در دوره اصلاحات، به جماران گفت: ما فکر می‌کنیم با دولت یک‌دست ممکن است یک سری مسائل به ظاهر حل شود ولی هزینه‌های ملت را بالا می‌برد و هزینه‌های بین‌المللی، منطقه‌ای و داخلی بالا می‌رود.

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی، گفت: با رأی اعضای کنگره سراسری کارگزاران سازندگی ایران، اعضای شورای عالی مشورتی این حزب انتخاب شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: امروز اعضای شورای عالی مشورتی حزب کارگزاران سازندگی ایران انتخاب شدند.

خبرگزاری تسنیم

با رای اعضای کنگره سراسری کارگزاران سازندگی ایران اعضای شورای عالی مشورتی حزب انتخاب شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم:

وب‌گاه خبر آنلاین

تصاویری از حضور اسحاق جهانگیری، عبدالناصر همتی، محمد شریعتمداری، علی اکبر صالحی و محمد جواد ظریف در مراسم ترحیم برادر وحید حقانیان مشاهده می کنید.

خبرگزاری تسنیم

مراسم ترحیم برادرِ وحید حقانیان عضو دفتر رهبر انقلاب در مسجد نور میدان فاطمی تهران برگزار شد.