پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اسحاق جهانگیری

اسحاق جهانگیری

وب‌گاه عرشه آنلاین

انتشار یک استوری توسط شماره‌ای منتسب به بابک زنجانی با محوریت تبریک آغاز سال نوی میلادی، باعث شد تا سروکله او بار دیگر در فضای مجازی پیدا شود. شماره‌ای منتسب به بابک زنجانی در تلگرام استوری منتشر کرده است و ضمن اشاره به آغاز سال نو میلادی، از آدرس وب سایت خود رونمایی کرد. پیشتر، مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه درباره وضعیت بابک زنجانی در زندان و اجرای حکمش گفته بود: «بابک زنجانی محکوم...

وب‌گاه مشرق نیوز

عصر دیروز یکشنبه دهم آبان ماه دبیرکل حزب کارگزاران حسین مرعشی از حمایت کارگزارانی‌ها در انتخابات خبرگان از حسن روحانی خبر داد.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه الف

فعالیت رسانه‌ای «محمدباقر نوبخت» این روزها روی دور تند افتاده است؛ با توجه به در پیش‌بودن انتخابات، این حضور فعالانه نمی‌تواند بی‌ربط به «تلاش برای کسب سرلیستی در پایتخت» باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران نوشت: به بهانه دهمین سالگرد دستگیری دلالی که پول کلان شرکت نفت را پس نداده و محکوم به اعدام شده؛ چه کسی پشت بابک زنجانی بود و 2/7 میلیارد دلار الان کجاست؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تصاویر جالبی از حسن روحانی و سیدمحمد خاتمی در لباس سربازی منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه دولت به خبر منتشر شده مبنی بر قصد جهانگیری برای کاندیداتوری در انتخابات 1404 واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه جمهوری اسلامی هشدار داد: نه در پیش گرفتن سکوت و نه بازی با الفاظ، هیچکدام نمی‌تواند بر واقعیت تاسفبار وجود شبکه مافیایی فساد سرپوش بگذارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم:

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت که افرادی که متولد 11 اسفند 1384 به قبل هستند میتوانند در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان شرکت کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کمال الدین پیرمؤذن با اشاره به حضور برخی چهره‌های اصلاح‌طلب در انتخابات پیش رو گفت: اسحاق جهانگیری اعلام کرده من یک شخص اجرایی هستم، بنا دارم تا برای انتخابات ریاست جمهوری 1404 ثبت نام کنم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کمال الدین پیرموذن مدعی شد که اسحاق جهانگیری گفته است که بنا دارد در انتخابات ریاست جمهوری 1404 ثبت نام کند.

وب‌گاه فرارو

نماینده اصلاح‌طلب مجلس نهم گفت: از «اسحاق جهانگیری» هم خواسته شد که در انتخابات مجلس ثبت نام کند که وی عنوان کرد: من یک شخص اجرایی هستم، از سوی دیگر بنا دارم تا برای انتخابات 1404 ثبت نام کنم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، کمال الدین پیرمؤذن از حضور و کاندیداتوری برخی از چهره های اصلاح طلب در انتخابات 1402 خبر داد و گفت: «سید فرید موسوی» نماینده ادوار مجلس و عضو پیشین فراکسیون امید، «محمد باقر نوبخت» معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، «جمشید انصاری» رئیس سازمان اداری و استخدامی در دولت سابق و «سید محسن علوی» نماینده پیشین مجلس...

وب‌گاه مشرق نیوز

نماینده اصلاح‌طلب مجلس نهم گفت: از «اسحاق جهانگیری» هم خواسته شد که در انتخابات مجلس ثبت نام کند که وی عنوان کرد: «من یک شخص اجرایی هستم، از سوی دیگر بنا دارم تا برای انتخابات 1404 ثبت نام کنم.