جمعه 28 اردیبهشت 1403

اسحاق جهانگیری

اسحاق جهانگیری

وب‌گاه خبر آنلاین

طاهری کیا، عضو هیات علمی پژوهشکده مطالعات فرهنگی و علوم اجتماعی فرهنگ خلسه را عاملی بسیار مهم می داند که اجازه نداده ایرانیان به خلق امر نو بیندیشند و از این رو به جای اندیشه در باره آینده، همواره در گذشته سیر کرده اند. از نظر او این فرهنگ اجازه نداده تا زمان مشروطه ایرانیان به غیر از اندکی در فلسفه در علوم دیگر انباشت و تراکم علمی داشته باشند. از این رو تا زمان مشروطه ایرانیت فاقد...

وب‌گاه خبر آنلاین

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری در دولت سابق، با اشاره به هزینه تراشی احمدی نژاد برای نظام در عرصه دیپلماسی، در کنگره حزب کارگزاران گفت: با شعارها و حرف هایی درباره هولوکاست و کاغذپاره بودن تحریم ها، سرنوشت یک کشور به بازی گرفته شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حالی که برخی سایت‌ها از رفع توقیف سایت خبری انتخاب خبر می‌دهند، صاحب امتیاز این سایت در فضای مجازی نوشت که حکم هفته گذشته صادر شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اسحاق جهانگیری، در کنگره حزب کارگزاران سازندگی، با اشاره به اینکه در دولت اصلاحات توسعه در مسیری درست قرار گرفته بود، تاکید کرد: در دولت احمدی نژاد نه تنها توسعه متوقف شد بلکه دستاوردهای قبلی هم از بین رفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

میرسلیم، عضو حزب موتلفه در چندین نوبت بخاطر نوع پوشش خود حاشیه ساز شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه اصلاح‌طلب آفتاب یزد، از سخنان اخیر اسحاق جهانگیری که مسئولیت شکست برجام را از روی دوش غرب برداشته و به دوش دولت رئیسی می‌اندازد، انتقاد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عکسی قدیمی از بازدید مصطفی میرسلیم از مرکز پژوهش و تحقیقات صنعت نفت را می بینید که در آن روزها پوششی متفاوت از پوشش امروزی اش داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم:

وب‌گاه خبر آنلاین

جهانگیری با انتقاد از شعارهای تند احمدی نژاد در دوران ریاست جمهوری اش تاکید کرد: فضای بین‌الملل به شدت متشنج شد با شعارهای حاشیه‌ای که یک ریال برای مردم ارزش نداشت و فقط هزینه تحمیل کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نگرانی از جایگزینی خیابان به‌جای احزاب سیاسی در دیدگاه برخی اصلاح‌طلبان، از نگرانی‌های جدی حزب کارگزاران در کنگره آخر است!

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وب‌سایت الف در این‌باره نوشت: «برخی فکر می‌کردند یک دکمه‌ای هست که آن را می‌زنند و اقتصاد کشور راه می‌افتد. چون یک روز کار اجرائی نکرده بودند، یک دهداری، یک فرمانداری را اداره نکرده بودند که بفهمند کار چیست، می‌گفتند بدون مذاکره و بدون برجام می‌توانیم کشور را اداره کنیم.» گوینده این اظهارات، کسی نیست جز اسحاق جهانگیری؛ معاون اول دولت یازدهم و دوازدهم...

وب‌گاه مشرق نیوز

انتقاد معاون اول روحانی در دولت سابق مبنی بر اینکه برخی فکر می‌کردند یک دکمه‌ای هست که آن را می‌زنند و اقتصاد کشور راه می‌افتد، تعجب محافل رسانه‌ای را برانگیخته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

احسان صالحی دبیر شورای اطلاع رسانی دولت سیزدهم نسبت به صحبت‌های دیروز اسحاق جهانگیری معاون اول دولت روحانی واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر شورای اطلاع رسانی دولت به یادداشت منتشر شده با عنوان «رئیس شورای اطلاع رسانی دولت را به قوه قضاییه معرفی کنید» واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری در دولت سابق با بیان خاطره ای از انتخابات مجلس پنجم که فضا تحت تاثیر نظارت استصوابی شورای نگهبان بود، گفت: دوستان جناح چپ در آن مقطع علاقمند نبودند که در انتخابات شرکت کنند ولی دغدغه توسعه و سازندگی کشور داشتند و در نهایت برای مجلس پنجم کاری کردند، کارستان و به تعبیر آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی زلزله‌ای ایجاد کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

چرا در هنگام مشکلات معیشتی باید مشارکت بیشتری در انتخابات داشت و "گرانی" عامل مشارکت حداکثری است یا حداقلی؟!