جمعه 28 اردیبهشت 1403

اسحاق جهانگیری

اسحاق جهانگیری

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه اعتماد خبر داده که در تهران همایشی با عنوان اندیشه‌ها و آرای منتظری توسط عناصر باقی‌مانده از باند هدفی‌ها (معدوم مهدی هاشمی) برگزار شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رسانه اصولگرای تسنیم به نقل از مجله آگاهی نو، جزئیاتی از دیدار حزب کارگزاران با حسن روحانی را منتشر کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصویری قدیمی از احمدی نژاد که مربوط به سال 75 است در کنار آیت الله هاشمی منتشر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دنیای‌اقتصاد: ارز 28‌هزار و 500‌تومانی به کدام کالاها تعلق می‌گیرد؟ گزارشی از خبر گزاری تسنیم نشان می‌دهد این ارز به 28 قلم کالا اختصاص‌داده می‌شود. نگاهی به لیست این کالاها بیانگر آن ا ست که اغلب کالاهای اساسی با ارز 28‌هزار و 500 تومانی وارد کشور می‌شوند؛ این در حالی است که ارز ترجیحی مخالفان جدی در بین کارشناسان و فعالان اقتصادی دارد و از این نوع ارز به‌عنوان «ارز رانتی» یاد می‌شود....

وب‌گاه الف

در دیدار کمیته سیاسی حزب کارگزاران با رئیس‌جمهور سابق، محسن هاشمی از حلقه بزرگان اصلاحات انتقاد کرده و گفته است خروجی خاصی از دورهمی شما مشاهده نمی‌شود.

خبرگزاری تسنیم

در دیدار کمیته سیاسی حزب کارگزاران با رئیس‌جمهور سابق، محسن هاشمی از حلقه بزرگان اصلاحات انتقاد کرده و گفته است خروجی خاصی از دورهمی شما مشاهده نمی‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

عکسی قدیمی از آیت الله هاشمی رفسنجانی در کنار دولتمردانش را مشاهده کنید.

وب‌گاه فرارو

اخبار تازه منتشرشده حکایت از برنامه حسن روحانی در انتخابات دوره ششم مجلس خبرگان دارد و وی حتی به فکر تشکیل فراکسیونی در خبرگان ششم در صورت رأی آوردن است.

خبرگزاری تسنیم

اخبار تازه منتشر شده حکایت از برنامه حسن روحانی در انتخابات دوره ششم مجلس خبرگان دارد و وی حتی به فکر تشکیل فراکسیونی در خبرگان ششم در صورت رای آوردن است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مناظره علی خضریان، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و احمد زیدآبادی روزنامه نگار در برنامه «گره مشارکت در دستان خانه ملت» در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد. در این مناظره علی خضریان نماینده مردم تهران در مجلس اظهار داشت: زمانی که درباره مردم‌سالاری دینی و مشارکت صحبت کنیم باید بدانیم که نگاه امام خمینی به موضوع مردم‌سالاری دینی یک نگاه ویترینی...

وب‌گاه خبر آنلاین

تصویری از بازدید آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از ورود کامپیوتر به ایران را مشاهده می کنید. حضور برخی سیاسیون معروف در این عکس که مربوط به سال ها پیش است جلب توجه می کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

برخی اخبار حکایت از آن دارد که اصلاح‌طلبان سنتی و صندوق‌محور با اعلام زودهنگام عدم مشارکت جبهه اصلاحات در انتخابات مجلس شورای اسلامی مخالفت کرده و آن را تعجیل اصلاح طلبان ساختاری ارزیابی می کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

چایی که با قیمت بیش از 3 میلیارد دلار روی میز دادگاه قرار گرفته را دولت روحانی آبش را گرم کرده و امروز دم کشیده است، در این بازه زمانی دست‌هایی پنهان سعی در انحراف در پرونده دارد!

وب‌گاه فرارو

محمود احمدی نژاد در جریان مناظره‌های انتخاباتی سال 1388 اتهامات فراوانی به چهره‌های شاخص کشور مطرح کرد، برخی همچون خانواده مرحوم هاشمی رفسنجانی و محسن صفایی فراهانی هم علیه او شکایت کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

شرق نوشت: هاشمی‌رفسنجانی در خاطرات هفتم آبان خود روایتی را از درخواست اسحاق جهانگیری و حسین مرعشی در مورد عبدالله نوری بیان کرده است.