جمعه 28 اردیبهشت 1403

اسحاق جهانگیری

اسحاق جهانگیری

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کمال الدین پیرموذن مدعی شد که اسحاق جهانگیری گفته است که بنا دارد در انتخابات ریاست جمهوری 1404 ثبت نام کند.

وب‌گاه فرارو

نماینده اصلاح‌طلب مجلس نهم گفت: از «اسحاق جهانگیری» هم خواسته شد که در انتخابات مجلس ثبت نام کند که وی عنوان کرد: من یک شخص اجرایی هستم، از سوی دیگر بنا دارم تا برای انتخابات 1404 ثبت نام کنم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، کمال الدین پیرمؤذن از حضور و کاندیداتوری برخی از چهره های اصلاح طلب در انتخابات 1402 خبر داد و گفت: «سید فرید موسوی» نماینده ادوار مجلس و عضو پیشین فراکسیون امید، «محمد باقر نوبخت» معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، «جمشید انصاری» رئیس سازمان اداری و استخدامی در دولت سابق و «سید محسن علوی» نماینده پیشین مجلس...

وب‌گاه مشرق نیوز

نماینده اصلاح‌طلب مجلس نهم گفت: از «اسحاق جهانگیری» هم خواسته شد که در انتخابات مجلس ثبت نام کند که وی عنوان کرد: «من یک شخص اجرایی هستم، از سوی دیگر بنا دارم تا برای انتخابات 1404 ثبت نام کنم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: نماینده اصلاح‌طلب مجلس نهم از حضور برخی چهره‌های اصلاح‌طلب در انتخابات پیش رو خبر داد و گفت: از «اسحاق جهانگیری» هم خواسته شد که در انتخابات مجلس ثبت نام کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده اصلاح‌طلب مجلس نهم از حضور برخی چهره‌های اصلاح‌طلب در انتخابات پیش رو خبر داد و گفت: از «اسحاق جهانگیری» هم خواسته شد که در انتخابات مجلس ثبت نام کند که وی عنوان کرد: «من یک شخص اجرایی هستم، از سوی دیگر بنا دارم تا برای انتخابات ریاست جمهوری 1404 ثبت نام کنم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اسحاق جهانگیری با اشاره به ابرچالش های پیش روی ایران می گوید: باید مسائلمان را با دنیا حل کنیم. ما معنای حل مسائلمان با دنیا را این می‌دانیم که بتوانیم به بازار دنیا دسترسی داشته باشیم و تکنولوژی و منابع مالی از دنیا بگیریم. این به معنای تعامل با دنیا است. ایران استعداد زیادی دارد و کشورها علاقه‌مند هستند که با ایران کار کنند. اسحاق جهانگیری با اشاره به ابرچالش های پیش روی ایران می...

وب‌گاه خبر آنلاین

دنیای اقتصاد نوشت: اسحاق جهانگیری با اشاره به ابرچالش های پیش روی ایران می گوید: باید مسائلمان را با دنیا حل کنیم. ما معنای حل مسائلمان با دنیا را این می‌دانیم که بتوانیم به بازار دنیا دسترسی داشته باشیم و تکنولوژی و منابع مالی از دنیا بگیریم. این به معنای تعامل با دنیا است. ایران استعداد زیادی دارد و کشورها علاقه‌مند هستند که با ایران کار کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جشن 21سالگی دنیای اقتصاد برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

این فرصت را مغتنم می‌شمارم تا تشکر و سپاس خودم را نثار همه اقتصاددانان، مدیران و فعالان اقتصادی کنم که در طول این 21سال همواره با نظرات، پیشنهادها و راهکارهای خودشان به غنای روزنامه کمک کردند. ما امیدواریم بتوانیم پل ارتباطی میان آنها و مخاطبان خود باشیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اسحاق جهانگیری، معاون اول دولت حسن روحانی در مراسم بیست‌ویکمین سالگرد تاسیس مجموعه دنیای‌اقتصاد به‌عنوان اولین سخنران به ایراد سخنرانی پرداخت. جهانگیری در ابتدا با تبریک بیست‌ویکمین سالگرد تاسیس این مجموعه رسانه‌ای گفت: «در ایران این مورد که یک نهالی در یک مقطعی نشانده شود، بزرگ شود و به یک درخت تنومند تبدیل شود، بسیار اندک است؛ اما خوشبختانه دنیای‌اقتصاد از این ویژگی برخوردار است.»...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسعود نیلی، اقتصاددان در مراسم بیست و یکمین سالگرد تاسیس مجموعه دنیای اقتصاد که با حضور جمعی از اقتصاددانان، صاحب‌نظران و چهره‌های مطرح سیاسی و اقتصادی کشور در هتل استقلال تهران برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاش‌های این رسانه به تجلیل از اقتصاددان‌های ایرانی و تلاش‌های آن‌ها در راستای ترویج علم اقتصاد در کشور پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اسحاق جهانگیری با اشاره به افزایش افسار گسیخته هزینه‌های دولت، تاکید کرد: دولت در سال گذشته 320 هزار میلیارد تومان به برخی صندوق های بازنشستگی کمک کرده و این کمک دولت نسبت به سال 84 حدود 200 برابر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اسحاق جهانگیری چالش‌ها و بحران‌های اساسی پیش روی کشور را نتیجه تعلل در تصمیم‌گیری مسوولان کشور دانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معترضان مردمی حامی فلسطین امروز شنبه در خیابان آکسفورد واقع در شهر لندن راهپیمایی گسترده‌ای را برپاکردند.