چهارشنبه 11 مهر 1403

اسرائیل خدشه‌ای به امنیت ایران وارد کند، پاسخ ما ویران‌کننده است

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
اسرائیل خدشه‌ای به امنیت ایران وارد کند، پاسخ ما ویران‌کننده است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر اسرائیل خدشه‌ای به امنیت ایران وارد کند، پاسخ بعدی ما ویران‌کننده‌تر خواهد بود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر اسرائیل خدشه‌ای به امنیت ایران وارد کند، پاسخ بعدی ما ویران‌کننده‌تر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم عزیزی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امشب در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی درباره پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی، گفت: امشب مرحله اول از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد.

وی متذکر شد: ما در همان روزهای اولیه ترور شهید اسماعیل هنیه اعلام کردیم که انتقام سخت و دردناکی را خواهیم گرفت، اما زمان و مکانش در اختیار ماست و بر اساس یک رویکرد کاملاً هوشمندانه و غافلگیرکننده عمل خواهیم کرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح ما امشب به وعده‌ای که به ملت ایران دادند، عمل کردند.

عزیزی تاکید کرد: این موج اول سپاه پاسداران و نیروهای مسلح ما است و بدون شک اگر رژیم صهیونیستی دچار خطای محاسباتی شود و اقدامی را انجام دهد که خدشه‌ای به کشور و امنیت ما وارد شود، قطعاً اقدامات بعدی ایران بسیار ویران کننده‌تر و عذاب‌آورتر خواهد بود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز بخشی از وعده‌ای که مسئولان ما داده بودند، انجام شد و بدون شک این آمادگی در نیروهای مسلح و سپاه پاسداران و هوافضای قهرمان ما است که هر اقدامی را قاطعانه پاسخ دهند.

عزیزی بیان کرد: امیدواریم که رژیم صهیونیستی از این اقدام ما درس بگیرد و اقدام اشتباه دیگری نکند. البته برآوردهای ما آن است که رژیم صهیونیستی امکان اقدام علیه ما را ندارد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ایران اسلامی و جبهه مقاومت ظرفیت‌های زیادی دارند و قطعاً مراحل بعدی، برای رژیم صهیونیستی و این باند قاتل و آدمکش غیرقابل تحمل خواهد بود.

عزیزی گفت: در این مرحله از عملیات، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هوافضای ما، مراکز نظامی و اماکنی را که نیروهای مزدور و جنایتکار رژیم صهیونیستی در آن قرار داشتند مورد هدف قرار داد و اگر آنان خطای محاسباتی کنند، باعث خواهد شد که سایر اماکن نظامی و حتی غیرنظامی این رژیم مورد هدف ما قرار گیرد.