دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

اصحاب رسانه و هنرمندان؛ پاسدار سرمایه‌های بی‌بدیل کشور هستند

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
اصحاب رسانه و هنرمندان؛ پاسدار سرمایه‌های بی‌بدیل کشور هستند

احمد جباری با بیان اینکه اصحاب رسانه و هنرمندان؛ پاسدار سرمایه‌های بی‌بدیل کشور هستند، گفت: همراهی و نزدیکی اصحاب رسانه و هنرمندان می‌تواند دیدگاه درست را به مسئولان نشان دهد چراکه سرمایه‌های معنوی و فرهنگی توسط شما در کشور ماندگار خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ؛ حجت‌الاسلام سید احمد جباری صبح امروز در جمع اصحاب رسانه و هنرمندان که در دفتر امام جمعه محمودآباد برگزار شد اظهار کرد: قدرنشناسی نسبت به اصحاب رسانه و هنرمندان یعنی به ارزش‌های معنوی و فرهنگی کشور پشت کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه هنرمندان دیدگاه حکیمانه دارند، افزود: مردم باید هنر اصحاب رسانه و هنرمندان را ببینند؛ هنر هیچ وقت تعطیل نمی‌شود شاید اجتماعات تعطیل شود اما هنر همانند رودخانه جاری است.

امام جمعه محمودآباد تصریح کرد: در راستای ترویج و فرهنگ‌سازی کار هنرمندان و اصحاب رسانه در سطح شهرستان تلاش خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام جباری ادامه داد: رسالت ائمه جمعه مشخص است؛ امام جمعه یک شهر تعلق به همه اقشار، گروه‌ها و... دارد و چتر او روی همه پهن خواهد بود تا با همفکری و همکاری هم بتوانیم مجموعه خوبی را در شهرستان به وجود آوریم.

وی خاطرنشان کرد: اندیشه انتقادی، سیاسی و فرهنگی هر فرد محترم است و با نگاه تعاملی باید در راستای پیشبرد اهداف توسعه‌ای محمودآباد پیش برویم.

امام جمعه محمودآباد یادآور شد: یک رسانه با ظرفیت بالا انتقادپذیر باشد و انتقاد سازنده هم از مسئولین کند؛ این تعامل دو سویه قطعا روند خوبی را رقم خواهد زد.

حجت‌الاسلام جباری در پایان گفت: مردم نیاز به شادابی و نشاط دارند و با در نظر گرفتن شرایط لازم اجرای برنامه‌های فرهنگی شاد در محموداباد اجرا می‌شود.

انتهای پیام /