جمعه 10 فروردین 1403

اصول گرایان

اصول گرایان

وب‌گاه خبر آنلاین

از نکات جالب در زندگی خصوصی زهرا شجاعی یکی هم این بود که با یک روحانی دانشگاهی - حجت الاسلام مراد علی توانا - ازدواج کرد که کتاب «زن در تاریخ معاصر ایران» را نوشته و سال گذشته در آیین نکوداشت خانم شجاعی روی سن بر پیشانی همسر بیمار خود بوسه زد.

وب‌گاه عصر ایران

داستان البته جدای کریس رونالدو وجه سیاسی هم داشت چون بعد از سال ها یک تیم از عربستان سعودی به ایران آمده بود در حالی که بعد از فتح الفتوح اصول گرایان در اشغال سفارت سعودی در تهران تیم های ایرانی از میزبانی محروم شده بودند.

وب‌گاه خبر آنلاین

آرای باطله و آرای سفید، آرایی است که همواره در همه انتخابات‌های جهان شاهد آن بودیم و همیشه پای ثابت انتخابات ها بوده و هست. برخی افراد رای خود را سفید به صندوق انداخته، برخی نامِ نامزد مد نظر خود را ناخوانا نوشته و در برخی موارد هم افراد؛ اسامی غیر نامزدهای تایید شده را به صندوق می اندازند که البته همواره به سوژه رسانه ها نیز تبدیل می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ناصر ایمانی می گوید: مشکل اصولگرایان مشکل قدرت است، آنها احساس می کنند که در قدرت هستند و در قدرت هم خواهند ماند، بنابراین انشقاق حاصل می شود چون احساس می کنند در قدرت ماندنی هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی شورای شهر تهران: باید فضایی برای «ترنس‌ها» در نظر گرفته شود؛ نباید آن ها در پرترددترین چهارراه کشور باشند سخنگوی شورای شهر تهران: باید فضایی برای «ترنس‌ها» در نظر گرفته شود؛ نباید آن ها در پرترددترین چهارراه کشور باشند به گزارش عرشه آنلاین، سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه حتما باید فضایی برای حضور ترنس ها و دیگر افراد در نظر گرفته شود، گفت: ما صورت مسئله را پاک نمی کنیم...

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر مجادله حداد عادل با جوان‌ترهای اصول گرا با تمثیل «چنار - پاجوش» سر و صدا کرده 15 سال قبل هم در جریان استیضاح علی کردان داستان مباحثه «چنار - کدو بُن یا بوته کدو» مورد توجه قرار گرفت اگر مجادله حداد عادل با جوان‌ترهای اصول گرا با تمثیل «چنار - پاجوش» سر و صدا کرده 15 سال قبل هم در جریان استیضاح علی کردان داستان مباحثه «چنار - کدو بُن یا بوته کدو» مورد توجه قرار گرفت انتخابات تمام...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس ستاد انتخاباتی فهرست صدای ملت در تهران گفت: در حال مذاکره با شخصیت های ملی اصلاحات و اعتدالی مثل آقایان لاریجانی، روحانی و خاتمی هستیم.

وب‌گاه الف

رئیس ستاد انتخاباتی فهرست صدای ملت در تهران گفت: در حال مذاکره با شخصیت های ملی اصلاحات و اعتدالی مثل آقایان لاریجانی، روحانی و خاتمی هستیم و اعلام می کنیم که اگر از این لیست حمایت کنید حتما پشیمان نخواهید شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس ستاد انتخاباتی فهرست صدای ملت گفت: در حال مذاکره با شخصیت های ملی اصلاحات و اعتدالی مثل آقایان لاریجانی، روحانی و خاتمی هستیم و اعلام می کنیم که اگر از این لیست حمایت کنید حتما پشیمان نخواهید شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شورای ائتلاف به هیچ وجه از سرلیستی قالیباف کوتاه نمی‌آیند؛ آنها می‌دانند که اگر از سرلیستی قالیباف کوتاه بیایند پتانسیل حضور او در انتخابات ریاست‌جمهوری 1404 را نابود می‌کنند و همچنین او باید برای چند سال عزلت‌نشین شود تا دوباره بتواند از نظر جایگاه سیاسی خود را احیا کند و شان از دست رفته‌اش را بازگرداند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه تربیت مدرس گفت: اگر انتخاب درستی صورت بگیرد، سرنوشت درستی برای پیشرفت کشور رغم می‌خورد. بعد خارجی مربوط به استقلال کشور می‌شود ابرقدرت های دیگر در دنیا در صورت مشارکت ما در تعیین سرنوشت خود نمی‌توانند در این حق دخالتی کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

پس بی جهت نیست ما ایرانی ها سال به سال پوست کلفت تر می شویم؛ چون این روزها سخن گفتن از حقوق شهروندی و تحقق فرهنگ آن؛ قانون اساسی، عرف، اخلاق، دین و شرعیات حکم کیمیا را پیدا کرده و گاهی بین مردم به شوخی از آن یادمی کنند. با این وصف فرهنگ و حقوق شهروندی، کم کم این نگره در بین مردم شکل گرفته که «چون کتک می خوریم پس هستیم!»

وب‌گاه خبر آنلاین

حضور اصلاح طلبان در انتخابات به شدت موثر است، چه به صورت متکثر و یا با وحدت و متفق که در هر دو حال در مورد تصمیم و لیست اصول گرایان اثر گذاری بسیار بالایی دارد.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

انتخابات اسفندماه 1402 که قرار است در غیبت محسوس چهره های شاخص اصلاح طلب و اعتدالی برگزار شود را باید صحنه عرض اندام لیست های انتخاباتی مستقل منتسب به اردوگاه راست گرایان دانست.