جمعه 28 اردیبهشت 1403

اطلاعیه تعطیلی مدارس سه شنبه 8 اسفند + مدارس در این مراکز تعطیل شد

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
اطلاعیه تعطیلی مدارس سه شنبه 8 اسفند + مدارس در این مراکز تعطیل شد

بارش برف و باران مدارس و ادارات را به تعطیلی کشاند. فردا 8 اسفند مدارس کدام استانها تعطیل است؟ بارش برف و باران مدارس و ادارات را به تعطیلی کشاند.

فردا 8 اسفند مدارس کدام استانها تعطیل است؟

بارش برف و باران مدارس و ادارات را به تعطیلی کشاند.

با تصمیم ستاد مدیریت بحران استانداری قزوین، به دلیل تداوم سرما، یخبندان و برودت هوا، تمامی مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و مدارس استثنایی، در تمام استان، طی روز سه شنبه هشتم اسفند ماه در نوبت صبح و بعداز ظهر غیر حضوری می باشد و کلاسِ درسِ دانش آموزان به صورت مجازی برگزار می گردد.

با توجه به شرایط کم سابقه جوی در استان قم و استمرار بارش برف و برودت هوا به منظور پیشگیری از سوانح احتمالی ناشی از تردد دانشجویان مقیم سایر شهرها، کلاس‌های آموزشی روزهای سه شنبه و چهارشنبه 8 و 9 اسفند ماه به شکل مجازی برخط در بستر سامانه آموزش مجازی دانشگاه قم برگزار خواهد شد.

تمام مدارس قم فردا تعطیل و غیر حضوری شد

ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم اعلام کرد تمام مدارس قم فردا تعطیل و به صورت غیر حضوری است.

ساعت کار ادارات 13 پایان می‌یابد و برای صرفه جویی در مصرف گاز ادارات موظفند ساعت 12 سیستم‌های گرمایشی را خاموش کنند.

استانداری تهران درباره تعطیلی مدارس در 8 اسفند هنوز اطلاعیه ای صادر نکرده است. (در صورت اعلام تعطیلی مدارس تهران و سایر استان ها این گزارش به روز می شود.)

پیش بینی هواشناسی

پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز در استان‌های واقع در شمال شرق، شرق، جنوب شرق، سواحل دریای خزر، بخش‌هایی از مرکز، جنوب غرب و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز بارش برف، باران و وزش باد پیش‌بینی شده است.

بیشترین بارش امروز، دوشنبه، برای نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان، جنوب کرمان، غرب سواحل دریای خزر، قم، اصفهان و مرکزی است.

فردا بارش‌ها در مناطق ذکرشده به‌صورت پراکنده ادامه دارد و از اواخر وقت سه‌شنبه موج جدید بارشی از سمت غرب و جنوب غرب این مناطق را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

اطلاعیه تعطیلی مدارس سه شنبه 8 اسفند + مدارس در این مراکز تعطیل شد 2