چهارشنبه 11 مهر 1403

اطلاعیه دوم سپاه پاسداران / جزئیات پاسخ موشکی ایران به اسرائیل

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
اطلاعیه دوم سپاه پاسداران / جزئیات پاسخ موشکی ایران به اسرائیل

در این اطلاعیه دوم سپاه پاسداران تاکید شده است که موشک‌های شلیک‌شده از ایران پایگاه‌هایی نظامی رژیم صهیونیستی را در اطراف تل‌آویو هدف قرار داده است.

متن کامل بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امت اسلامی جبهه بزرگ مقاومت وملت شریف ایران اسلامی

پیرو اطلاعیه قبلی، فرزندان شما در سپاه پاسدان انقلاب اسلامی طبق وعده هایی که مسئولان جمهوری اسلامی و فرماندهان نظامی داده بودند؛ با کمک سایر نیروهای مسلح طی عملیات وعده صادق 2 با رمز یا رسول الله (ص)

مراکز راهبردی در داخل سرزمین های اشغالی را با موشک های ساخت فرزندان ایران اسلامی مورد هدف قرار دادند.

خبر مرتبط بیانیه اول سپاه پاسداران درباره حمله موشکی به اسرائیل

بیانیه اول سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره انتقام ترور اسماعیل هنیه و شلیک ده‌ها موشک بالستیک ایران به اسرائیل منتشر شد.

در این عملیات برخی از پایگاه های هوایی و راداری؛ مراکز توطئه و طراحی ترور علیه رهبران مقاومت به خصوص شهید دکتر اسماعیل هنیه و رهبرحزب الله لبنان شهید حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله و فرماندهان نظامی حزب الله، مقاومت اسلامی فلسطین و فرماندهان سپاه پاسداران مورد اصابت قرارگرفتند.

علی رغم اینکه این منطقه با پیشرفترین و پرحجم ترین سامانه های پدافندی محافظت می شد 90درصد شلیک ها با موفقیت به اهداف اصابت کرده و رژیم صهیونیستی از تسلط اطلاعاتی وعملیاتی جمهوری اسلامی به وحشت افتاده است.

این عملیات در چهارچوب حق دفاع مشروع وبراساس قوانین بین المللی انجام گرفته وهرگونه حماقت دشمن به صورت ویرانگر وپشیمان کننده پاسخ داده خواهد شد.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

اطلاعیه دوم سپاه پاسداران / جزئیات پاسخ موشکی ایران به اسرائیل 2