شنبه 1 اردیبهشت 1403

اطلاعیه مهم خرید بلیت دربی | بدون بلیت وارد ورزشگاه آزادی شوید! + عکس و فیلم

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
اطلاعیه مهم خرید بلیت دربی | بدون بلیت وارد ورزشگاه آزادی شوید! + عکس و فیلم

تصاویری از درگیری شدید هواداران سر خرید بلیت دربی منتشر شده است. در این خصوص، اطلاعیه‌ای درباره خرید بلیت دربی استقلال و پرسپولیس و بلیت‌فروشی الکترونیکی این بازی صادر شد.

پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی برای کسب عنوان قهرمانی جام حذفی به مصاف هم می‌روند. دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران ساعت 19:45 در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود. پرسپولیس و استقلال در حالی در فینال جام حذفی به مصاف همدیگر می‌روند که صد و یکمین دربی پایتخت محسوب می‌شود.

تصاویری از درگیری شدید هواداران سر خرید بلیت دربی منتشر شده است. در این خصوص، اطلاعیه‌ای درباره خرید بلیت دربی استقلال و پرسپولیس و بلیت‌فروشی الکترونیکی این بازی صادر شد.

ساعاتی پیش از شروع فینال جام حذفی بین استقلال و پرسپولیس، تنش برای خرید بلیت در ورزشگاه آزادی بالا گرفته و ترافیک سنگینی اطراف استادیوم ایجاد شده است.

* تعداد 35 هزار بلیت از طریق سامانه الکترونیکی فروخته شده است اما حداقل نزدیک به 60 هزار نفر در فاصله چند ساعت مانده تا آغاز بازی در داخل مجموعه ورزشگاه رؤیت می‌شوند.

* کمبود بلیت و تقاضای زیاد برای تهیه آن باعث ایجاد بازار سیاه شده تا قیمت‌های جایگاه ویژه به یک میلیون و 500 هزار تومان برسد. همچنین درگیری بر سر پیدا کردن بلیت در بعضی از بخش‌های استادیوم مشاهده می‌شود.

* تعداد آمبولانس‌های اورژانس تهران بیشتر از بازی‌های قبلی استقلال و پرسپولیس است. همچنین اتوبوس اورژانس تهران نیز در ورودی ورزشگاه مستقر شده است.

*رژه اسب‌های نیروی انتظامی بخش دیگر حضور مسئولان تأمین امنیت ورزشگاه بود.

*پایگاه‌های جمعیت هلال احمر برای ویزیت رایگان تماشاگران ایجاد شده بود.

*حضور پررنگ نیروی انتظامی در مسیرهای ورودی به ورزشگاه آزادی کاملاً محسوس است. تعداد زیادی از نیروهای یگان ویژه در خیابان‌های غربی و شرقی استادیوم و همچنین داخل مجموعه حضور دارند تا کنترل محیط را بر عهده داشته باشند.

* در فاصله کمتر از چهار ساعت تا آغاز مسابقه، ترافیک در اطراف ورزشگاه سنگین است و ظرفیت اکثر پارکینگ‌ها تکمیل شده است.

چگونه بدون بلیت وارد ورزشگاه می‌شوید؟

هواداران استقلال و پرسپولیس که در ورود به ورزشگاه آزادی دچار مشکل شده بودند، از راه‌های مختلفی برای ورود و تماشای دیدار تیمشان در فینال جام حذفی استفاده کردند.

اطلاعیه سازمان لیگ درباره خرید بلیت دربی و بلیت‌فروشی الکترونیکی

سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد بلیت فروشی الکترونیکی در فصل آینده لیگ برتر اطلاعیه‌ای صادر کرد.

سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد بلیط فروشی الکترونیکی در فصل آینده لیگ برتر فوتبال 1403-1402 اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن اطلاعیه: کلیه باشگاه‌های لیگ برتر به منظور ساماندهی وضعیت بلیط فروشی و ارائه خدمات مطلوب به هواداران موظف هستند در فصل اینده لیگ برتر فوتبال ایران نسبت به اتصال به شبکه فروش بلیط الکترونیکی اقدام نمایند.

در این رابطه هر باشگاهی که این فرایند را اجرای ننماید حق میزبانی آن سلب و بازی در محل دیگری برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است که از فصل آینده صدور هرگونه بلیط (غیر الکترونیکی)، (کاغذی) ممنوع می‌باشد. در این خصوص باشگاه‌ها موظف هستند افرادی را به عنوان راهنما در اختیار گرفته تا نسبت به جانمایی تماشاگران جهت استقرار در صندلی‌های مشخص شده طبق شماره درج شده بر روی بلیط الکترونیکی اقدام نمایند. بدیهی است هزینه این افراد از محل در آمد بلیط فروشی توسط باشگاه پرداخت خواهد شد.

حجم ویدیو: 82.01M | مدت زمان: 00:03:44 هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

اطلاعیه مهم خرید بلیت دربی | بدون بلیت وارد ورزشگاه آزادی شوید! + عکس و فیلم 2
اطلاعیه مهم خرید بلیت دربی | بدون بلیت وارد ورزشگاه آزادی شوید! + عکس و فیلم 3
اطلاعیه مهم خرید بلیت دربی | بدون بلیت وارد ورزشگاه آزادی شوید! + عکس و فیلم 4