یک‌شنبه 27 خرداد 1403

اعتراض بازیکنان نفت به چک‌های پاس نشده؛/ وضعیت قرمز در آبادان!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اعتراض بازیکنان نفت به چک‌های پاس نشده؛/ وضعیت قرمز در آبادان!

درحالی که صنعت نفت آبادان برای بقا روزهای بسیار حساسی در پیش دارد، مشکلات مالی اوضاع این تیم را از همیشه بحرانی‌تر کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، با وجود وعده مدیران شرکت نفت برای پرداخت بخشی از قرارداد بازیکنان، چک های 30 اردیبهشت بازیکنان تبدیل به پول نشد و این امر باعث بروز نارضایتی در آن‌ها شده است.

در این خصوص گفته می‌شود حتی برخی از بازیکنان در اعتراض به این بدقولی مالی قصد داشتند از حضور در تمرینات امتناع کنند که با توصیه کادر فنی و بزرگ‌ترهای تیم، همچنان تمرینات خود را پیگیری می کنند.

به طور کلی گروهی از هواداران نفت آبادان معتقدند برخی مدیران عالی رتبه شرکت نفت و پالایشگاه، علاقه چندانی به ادامه حضور صنعت نفت در لیگ برتر ندارند و در شرایطی که سایر رقبا برای بقا پاداش های ویژه در نظر می‌گیرند، در آبادان حتی خبری از پرداخت های معمول حقوق نیست.

حالا صنعت نفت که بعد از ورود کمالوند امیدواری بیشتری برای ماندن در لیگ پیدا کرده، در آستانه دیدار حساس با شمس آذر درگیر مشکلات حاشیه ای و نارضایتی های مالی شده است. مسئله‌ای که می‌تواند روی نتایج سه بازی باقی مانده این تیم، تاثیر بسیاری داشته باشد.