سه‌شنبه 3 مهر 1403

اعتراف رونالدو: اینتر شانس زیادی برای قهرمانی ندارد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اعتراف رونالدو: اینتر شانس زیادی برای قهرمانی ندارد

رونالدو، اسطوره برزیلی اینتر، مدعی شد این تیم شانس زیادی برای قهرمانی در سری آ در فصل جاری ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم تحت هدایت سیمونه اینزاگی در چهار بازی از هشت دیدار ابتدایی خود در سری آ مغلوب شده و بدترین شروع یک دهه اخیر خود را تجربه کرد. اما در یکی دو هفته اخیر اوضاع کمی برای نراتزوری بهتر شده و این تیم به پیروزی های متوالی دست یافته است. به هر حال اینتر در حال حاضر در رده هفتم جدول سری آ قرار داشته و هشت امتیاز کمتر از ناپولی صدرنشین و چهار امتیاز کمتر از رم رتبه چهارمی در اختیار دارد.

رونالدو، ستاره سابق اینتر، به تمجید از عملکرد این تیم برابر بارسلونا در لیگ قهرمانان پرداخته و البته فتح اسکودتو را نیز دشوار توصیف کرد.

رونالدو گفت: "من فوتبال و مسابقات لیگ ایتالیا را دنبال می کنم. در کل من بازی های زیادی را در تمام دنیا می بینم و مالک دو تیم فوتبال نیز هستم، پس می توان گفت من به نوعی بیمار شدید فوتبال هستم. من هر دو بازی هفته های اخیر اینتر مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان را تماشا کردم. اینتر هر در بازی نمایش بسیار خوبی از خود ارائه داده و ما شاهد دو بازی بزرگ مقابل یک تیم فوق العاده از سوی نراتزوری بودیم. احتمال فتح اسکودتو توسط اینتر؟ این هدف در حال حاضر خیلی دور بوده و آنها شانس زیادی ندارند."

اعتراف رونالدو: اینتر شانس زیادی برای قهرمانی ندارد 2