یک‌شنبه 8 مهر 1403

اعتراف فران تورس / بد بودیم و بهانه نمی‌آورم: بارسا به داور نباخت

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اعتراف فران تورس / بد بودیم و بهانه نمی‌آورم: بارسا به داور نباخت

فران تورس معتقد است اشتباه داوری روی گل دوم اوساسونا باعث شکست آبی و اناری ها نشد.

به گزارش "ورزش سه"، فران تورس بعد از مدت ها دیشب فرصت بازی برای بارسا از ابتدا را پیدا کرد و نتوانست از آن استفاده لازم را ببرد. او گلزنی نکرد. در دیداری که میزبان 4-2 برنده شد، گل های بارسا را ویکتور و یامال به ثمر رساندند و فران هم در دقیقه 95 بازی یک توپ با ضربه سر به تیر زد.

در این بازی اوساسونا در اغلب دقایق بر میزبان سرشناسش برتری داشت و تنها در 10 دقیقه پایانی بود که رنج کشید. البته بارسلونا به درستی معتقد است که روی گل دوم اوساسونا داور اشتباه کرد و باید آن را به دلیل خطا در صحنه قبلی مردود اعلام می کرد.

با این حال فران معتقد است شکست بارسا به خاطر داوری نبود: «ما در زمین اصلا راحت نبودیم. رسیدن به محوطه جریمه آنها برای ما سخت بود. در نیمه دوم آنها در ضدحمله به ما آسیب زدند. ما درست در لحظاتی که تیم بهتر زمین بودیم، گل های سوم و چهارم را دریافت کردیم. من نمی خواهم بهانه بیاورم، اما گل دوم قطعا باید مردود اعلام می شد. بازیکن حریف توپ را لمس می کند، اما روی مچ پا نیز ضربه می زند. داور تصمیم گرفت سوت نزند و چاره ای جز قبول آن نداریم. در مجموع ولی خوب نبودیم و شکست ما به خاطر این تصمیم داوری نبود.»

اعتراف فران تورس / بد بودیم و بهانه نمی‌آورم: بارسا به داور نباخت 2