شنبه 31 شهریور 1403

اعتراف یامال: با بازیکنان رئال خیلی خوب هستیم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اعتراف یامال: با بازیکنان رئال خیلی خوب هستیم

لامین یامال، ستاره جوان تیم ملی اسپانیا، می‌گوید رابطه بازیکنان بارسلونا و رئال مادرید خیلی خوب است.

به گزارش "ورزش سه"، یامال یکی از معدود نقاط روشن بارسلونا در فصلی که گذشت بود و توانست عملکردی درخشان را در ترکیب این تیم به نمایش بگذارد و همین اتفاق باعث شد که به اردوی تیم ملی اسپانیا برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای 2024 هم دعوت شود.

این بازیکن در اولین بازی برابر تیم ملی کرواسی هم عالی بازی کرد و پاس گلی برای دنی کارواخال ارسال کرد. شادی پس از گل و رابطه خوب بین آنها توجه بسیاری را به خود جلب کرد و باعث شد که بعضی از هواداران دو تیم از این اتفاق ابراز ناراحتی کنند و حالا او صحبت‌های جالبی را مطرح کرده است.

یامال در گفتگویی در این باره اظهار داشت:«در نهایت موضوع را درک می‌کنم که مردم فکر می‌کنند که اگر بازیکنی برای رئال مادرید بازی می‌کند و بازیکن دیگری در بارسلونا توپ می‌زند باید با همدیگر بجنگند و مشکل داشته باشند اما مشخصا ما خیلی خوب با یکدیگر کنار آمدیم.

همین اتفاق و همین روابط خوب است که می‌تواند به ما در پیروزی در دیدارهای بزرگ و کسب عنوان قهرمانی در مسابقات بزرگ کمک کند. من هیچ ایده‌ای درباره ناچو نداشتم و نمی‌شناختمش اما او خیلی برای ما بازیکنان جوان ارزش و احترام قائل است.»

اعتراف یامال: با بازیکنان رئال خیلی خوب هستیم 2