یک‌شنبه 15 مهر 1403

اعتماد به جوانان کشور را با موفقیت از بحران‌ها عبور می‌دهد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
اعتماد به جوانان کشور را با موفقیت از بحران‌ها عبور می‌دهد

زنجان - ایرنا - رییس مجمع مشاوران جوان استاندار زنجان گفت: هر وقت کشور ما به جوانان اعتماد کرد با سربلندی و موفقیت از بحران‌های پیش‌رو عبور کرده و به دستاوردهای مهمی دست یافت.

حسین مقدم روز پنجشنبه در مجمع مشورتی جوانان مشاور استاندار زنجان افزود: جنگ تحمیلی یکی از نمونه‌های بارز و افتخار آمیز اعتماد نظام به جوانان بود که اغلب سردارها، فرماندهان، سپاهیان و رزمندگان دفاع مقدس جوان بودند.

وی با تاکید بر اینکه جوانان نباید در اوضاع سخت و بحرانی کشور، یاس و ناامیدی به خود راه دهند، اظهار داشت: جوانان باید در جهت اصلاح امور و رشد و توسعه کشور، خود را باور و پشتکار بیشتری داشته باشند.

مقدم با تاکید بر لزوم ارتقای ظرفیت و پتانسیل‌های جوانان، اظهار داشت: جوانان استان زنجان نیز باید از زمینه مناسب ایجاد شده برای بهره مندی استان از توانمندی، خلاقیت و پویایی این آینده سازان استفاده کنند.

وی با اشاره به روحیه جوانگرایی استاندار زنجان، خاطرنشان کرد: بر این اساس استاندار زنجان از هر فرصتی برای بودن در کنار جوانان و آماده کردن بستر لازم برای آنها جهت ورود به مشاغل مهم و مناصب مدیریتی استقبال می‌کند.

رییس مجمع مشاوران جوان استاندار زنجان یادآورشد: با دستور استاندار 104 مدیر از جوانان توانمند زیر 38 سال با معرفی دستگاه های اجرایی در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آموزش های لازم را فرا می گیرند تا با گرفتن پست های مدیریتی در کنار مدیران ارشد استان قرار گیرند.

وی همچنین با بیان اینکه استفاده از ظرفیت و توانمندی‌های بانوان در عرصه‌های مدیریتی در دستور کار استاندار زنجان است تصریح کرد: تاکنون 109 نفر از بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی این استان در حوزه های مدیریتی مختلف از سطح رییس گروه تا معاون استاندار، منصوب شده‌اند.

*س_برچسب‌ها_س*