دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اعزام 7هزار دستگاه کامیون از کرمانشاه به بندر امام جهت جابه‌جایی کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
اعزام 7هزار دستگاه کامیون از کرمانشاه به بندر امام جهت جابه‌جایی کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: با توجه به اهمیت جابه‌جایی کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی، طرح ملی به‌منظور تخلیه بارهای موجود در بندر امام خمینی (ره) آغاز شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از کرمانشاه، فریبرز کرمی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: با توجه به اهمیت جابه‌جایی کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی در کشور و بر اساس برنامه‌ریزی به عمل آمده جهت جلوگیری از ایجاد وقفه در تامین کالاهای اساسی و ضرورت حمل کالاهای موجود در انبارهای بندر امام خمینی (ره) در سال‌جاری، 7 هزار و 140 دستگاه ناوگان حمل‌ونقل کالا از استان کرمانشاه به مقاصد اندیمشک، شوش، دزفول و بندر امام خمینی (ره) برای حمل کالای اساسی و نهاده‌های دامی اعزام شده است.

کرمی گفت: به‌منظور تسریع در حمل کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی، بر اساس هماهنگی انجام‌شده از سوی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور، امکان صدور بارنامه از بندر امام خمینی (ره) برای شرکت‌های حمل‌ونقل استان فراهم شده است، تا ناوگان حمل‌ونقل کالای استان‌ها بدون وقفه اقدام به حمل کالاهای موردنیاز استان کنند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: برای انجام هماهنگی‌های بیشتر، جلساتی برای تسریع در حمل کالاهای اساسی از مبدا بندر امام خمینی (ره) با مدیرکل پشتیبانی امور دام استان، پلیس راه، شرکت‌های حمل‌ونقل کالا و انجمن‌های صنفی حمل‌ونقل کالای استان کرمانشاه برگزار شده است.

کرمی گفت: به منظور افزایش انگیزه برای تسریع تا اطلاع ثانوی امکان صدور بارنامه برای کلیه شرکت‌های حمل‌ونقل کالا (به‌استثنای شرکت حمل‌ونقل فعال در بخش سیمان، فرآورده‌های نفتی، ترافیکی و فوق سنگین) از مبداء بندر امام خمینی (ره) به تمام نقاط استان برای کالاهای ذرت، جو و کنجاله سویا فراهم شد.

انتهای پیام